Reacties

Bol schreef op 17.08.2025 om 14:31 uur

@Jack-Schilling

Hallo Jack,

Als Tekst-naar-Spraak of Spraak-naar-Tekst niet goed meeer werkt, dan is dit meestal op te lossen door de map "EBWebView" te verwijderen en vervolgens Video Deluxe opnieuw op te starten. Zie ook: MAGIX Helpcentrum

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Jack-Schilling schreef op 17.08.2025 om 20:06 uur

Hallo Rob,

Ik heb EBWebVieuw verwijdert en het programma opnieuw opgestart maar helaas is het probleem nog steeds hetzelfde: "geen taal gevonden" De eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van AI werkte het perfect. De hele film, bijna 1 1/2 uur had ik ondertiteling. Helaas maakte ik de fout om de tekst te exporteren naar Notepad. Na deze actie gebeurt er steeds hetzelfde. Na het commando analyseren krijg ik "geen taal gevonden". Omdat ik filmpjes vertoon voor mijn eigen doelgroep, 65 plussers, sommige een beetje doof, is het ideaal om ondertiteling te gebruiken. Ik heb mijn probleem ook bij Magix neergelegd maar we zijn nu drie weken verder en het enige antwoord is dat ik spoedig wat hoor. Hoor graag van je.

Groet Jack

Bol schreef op 17.08.2025 om 20:29 uur

@Jack-Schilling

Hallo Jack,

Kijk eens bij uw HUB instellingen of u nog genoeg tijd hebt om Speech to Text uit te voeren? U kunt dan weer bijkopen.

...Omdat ik filmpjes vertoon voor mijn eigen doelgroep, 65 plussers, sommige een beetje doof, is het ideaal om ondertiteling te gebruiken....

Daar is de Speech to Text zeker een ideale functie voor😉.

Wat betreft de ondersteuning van Magix Duitsland dat kan beter. Ze gebruiken tegenwoordig AI-Chatbot voor. Helaas hebben wij als moderators geen invloed op.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Jack-Schilling schreef op 17.08.2025 om 21:38 uur

Hallo Rob,

Simpel als ik ben dacht ik dat het in het pakket zat maar dat heb ik dus door mijn eerste gebruik er meteen doorgejaagd. Blij dat je dit meld want nu weet ik dat ik gewoon bij moet kopen en dan weer verder gaan. Morgen ga ik het weer proberen en als het goed gaat laat ik dat nog even horen. Mijn dank alvast.

Groet Jack