Over welke Video Deluxe versie hebt u het? Maar hebt u de Video Deluxe versie al eens teruggezet op de standaardwaarden. Ga hiervoor dan naar: Bestand / Instellingen / programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.
Uw foutmelding ACCESS_VIOLATION kan van alles zijn. Wat is de exacte foutmelding? Wat u zou kunnen proberen om het videodeluxe.ini te verwijderen. Als u deze verwijderd wordt VDL2024 ook op de standaardwaarden teruggezet en eventuele computerconfiguratiefouten hersteld. Bij het opstarten van VDL2024 wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt.
Hallo, Wie kan mij helpen. ik zojuist het probleem ingestuurd naar Magix Support maar dat gebeurt allemaal in het Engels....Waarom eigenlijk. Vandaar doe ik hier een oproep. Ik was volop aan een montage bezig en plots blokkeert het hele programma. Noch afsluiten en opstarten geeft mij een blauw kadertje dat het programma wil opstarten wat uitdraait tot niets.. Het is Video Deluxe Premium 2026 en draait op Windows 11. Reeds tweemaal verwijderd en weer geïnstalleerd! Vroeger kon ik het programma normaal open doen, dubbelklik op het icoontje, later als administrator en nu niets meer. Het programma gaf ook een zwaar wegend probleem in deze module.