Gewist programma

CNH-vanDijck schreef op 24.06.2025 om 13:12 uur

Onlangs het bewerkingsprogramma Magix Video deLuxe 2025 aangeschaft. Dacht dat dit een verbetering zou zijn ten opzichte van het mij (85) vertrouwde programma Magix Video de Luxe 2014. Om 2025 te installeren maakte ik ruimte vrij op mijn laptop door 2014 compleet te wissen... Had ik dat maar niet gedaan. Wil graag weer terug naar 2014 , maar hoe krijg ik dat zonder het opnieuw te moeten kopen ?

Graag uw antwoord.

Met vriendelijke groet.
C.N.H. van Dijck

Reacties

Bise schreef op 25.06.2025 om 09:15 uur

Beste van Dijck,

Login op je eigen account en daar staan alle producten die u heeft geregistreerd met installatie gegevens om opnieuw te kunnen installeren.

Succes

Cees

Bol schreef op 25.06.2025 om 13:26 uur

@CNH-vanDijck

Hallo Kunci,

Zoals @Bise (Cees) beschrijft, kan het installatieprogramma voor VDL2014 nog steeds gedownload worden vanaf Mijn Account / Mijn Producten, maar helaas is VDL2014 daarmee niet meer te installeren. De installatieprocedure wordt voortijdig afgebroken. De enige manier om VDL2014 alsnog te kunnen installeren is om VDL2014 vanaf een aangekochte DVD te installeren, maar het is niet meer te updaten tot de laatste versie. Nog een opmerking, VDL2014 is geschreven om goed te kunnen werken onder Windows XP | Vista | 7 | 8 en niet onder Windows 10 | 11.

Maar waarom teruggaan naar VDL2014 terwijl u reeds VDL2023 bezit? Zie uw topic: Onmogelijk mijn licentie op nieuwe laptop overzetten. Kan het zijn dat VDL2024 opnieuw wilt installeren en niet VDL2014?

Hebt u nog vragen, dan verneem ik dat wel van u.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.06.2025, 14:06, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-