Op 01.01.2025 om 20:46 uur schreef Ed, dat zijn probleem was opgelost. Helaas heeft Ed niet aangegeven hoe hij het heeft opgelost.
....Ik heb opnieuw geïnstalleerd, omdat de Audio Mix Presets niet meer zichtbaar waren, en voorheen wel.....
Als gebruiker van Pro X15 | 16 ben ik zeer benieuwd wat u bedoelt met Audio Mix Presets die niet meer zichtbaar was bij u. Alvast bedankt voor uw antwoord.
met audio mix presets bedoel ik de auto-mastering presets, die ik niet meer zie verschijnen ook niet na uninstal en weer opnieuw instaleren van de video x15 software.
Maar mijn grootste probleem is nu na het opnieuw installeren dat ik geen beeld meer heb, en dat is helemaal een ramp.
Welke processor - Intel Core (TM) i7-3770 CPU 3.40Ghz
Welke Videokaart - NVIDIA GeForce GT 730
Hoeveel RAM - 16 Gb
Zijn alle drivers up-to-date - Ja en heb zojuist de nieuwste versie van het K-Lite Codec Pack geïnstalleerd.
Gisteren morgen was alles nog oke, maar na een nieuwe installatie van Video Pro x15, niet meer.
ik heb zojuist weer alles er af gehaald, en met regedit alle sleutels met video pro x15 verwijderd, alle mappen en bestanden met de naam video pro x15 verwijderd.
het programma weer opnieuw geïnstalleerd, maar geen verbetering, nog steeds een zwart/groen scherm.
Om te beginnen is uw computersysteem uit 2012 nogal gedateerd!!
De Intel Core (TM) i7-3770 CPU 3.40Ghz (13 jaar) is sinds 17 april 2012 verkrijgbaar en wordt niet meer ondersteund door Intel.
Uw NVIDIA GeForce GT 730 (11 jaar oud) is sinds 17 december 2014 verkrijgbaar en wordt door Nvida en Magix niet meer ondersteund, omdat de driverondersteuning voor Kepler-gpu's is gestopt per 21-08-2021. Na september 2024 is ook de kritieke beveiligingsupdates gestopt voor de gpu's
De oplossing voor u zou kunnen zijn om bij de programma-instellingen op het tabblad Apparaatopties de hardwareversnelling Import, Verwerking, Export opCPU te zetten.
Het doet mij deugd op te lezen, dat door mijn gegeven antwoord uw is oplost. Maar u communiceert niet met Ed van Ligten maar met mij, Rob (forum moderator). Als u weer een probleem krijgt / hebt kunt het beste een eigenbijdragen aan.