Reacties

fverwaal02 schreef op 01.01.2025 om 20:08 uur

Misschien iets meer info.

Ed-vanLigten schreef op 01.01.2025 om 20:46 uur

Ik heb het opgelost. Dankjewel.

Bol schreef op 02.01.2025 om 11:57 uur

@Ed-vanLigten

Hallo Ed,

Het zou fijn zijn, als u op het forum aangeeft wat u fout was en hoe u het hebt opgelost. Al vast bedankt👍.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harry-vandenBerkmortel schreef op 24.05.2025 om 18:38 uur

@Ed-vanLigten

Hallo Ed,

Ik zit met het zelfde pro X15 opnieuw geinstaleerd en geen video beeld meer, terwijl dat voorheen wel was.

Ik heb opnieuw geinstaleerd omdat de Audio Mix Presetets niey meer zichtbaar waren, en voorheen wel.

Groetjes Harry

Bol schreef op 24.05.2025 om 23:09 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

Op 01.01.2025 om 20:46 uur schreef Ed, dat zijn probleem was opgelost. Helaas heeft Ed niet aangegeven hoe hij het heeft opgelost.

....Ik heb opnieuw geïnstalleerd, omdat de Audio Mix Presets niet meer zichtbaar waren, en voorheen wel.....

Als gebruiker van Pro X15 | 16 ben ik zeer benieuwd wat u bedoelt met Audio Mix Presets die niet meer zichtbaar was bij u. Alvast bedankt voor uw antwoord.

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harry-vandenBerkmortel schreef op 25.05.2025 om 09:43 uur

Goedemorgen Rob,

met audio mix presets bedoel ik de auto-mastering presets, die ik niet meer zie verschijnen ook niet na uninstal en weer opnieuw instaleren van de video x15 software.

Maar mijn grootste probleem is nu na het opnieuw installeren dat ik geen beeld meer heb, en dat is helemaal een ramp.

Help!

Groetjes Harry

Bol schreef op 25.05.2025 om 09:48 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

Wat is je computerconfiguratie?

• Welke processor
  • Welke Videokaart
  • Hoeveel RAM
  • Zijn alle drivers up-to-date

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Harry-vandenBerkmortel schreef op 25.05.2025 om 10:54 uur

@Ed-vanLigten

Wat is je computerconfiguratie?

Welke processor - Intel Core (TM) i7-3770 CPU 3.40Ghz

Welke Videokaart - NVIDIA GeForce GT 730

Hoeveel RAM - 16 Gb

Zijn alle drivers up-to-date - Ja en heb zojuist de nieuwste versie van het K-Lite Codec Pack geïnstalleerd.

Gisteren morgen was alles nog oke, maar na een nieuwe installatie van Video Pro x15, niet meer.

ik heb zojuist weer alles er af gehaald, en met regedit alle sleutels met video pro x15 verwijderd, alle mappen en bestanden met de naam video pro x15 verwijderd.

het programma weer opnieuw geïnstalleerd, maar geen verbetering, nog steeds een zwart/groen scherm.

Groetjes Harry

Bol schreef op 25.05.2025 om 11:55 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

Om te beginnen is uw computersysteem uit 2012 nogal gedateerd!!

• De Intel Core (TM) i7-3770 CPU 3.40Ghz (13 jaar) is sinds 17 april 2012 verkrijgbaar en wordt niet meer ondersteund door Intel.
  • Uw NVIDIA GeForce GT 730 (11 jaar oud) is sinds 17 december 2014 verkrijgbaar en wordt door Nvida en Magix niet meer ondersteund, omdat de driverondersteuning voor Kepler-gpu's is gestopt per 21-08-2021. Na september 2024 is ook de kritieke beveiligingsupdates gestopt voor de gpu's
  • zie: Nvidia stopt 31 augustus officieel met driverondersteuning voor Kepler-gpu's - Computer

De oplossing voor u zou kunnen zijn om bij de programma-instellingen op het tabblad Apparaatopties de hardwareversnelling Import, Verwerking, Export op CPU te zetten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Harry-vandenBerkmortel schreef op 25.05.2025 om 12:32 uur

@Ed-vanLigten

Dat klopt Ed, tis nogal een oud baasje, maar als die het gisteren werkte doet hij het vandaag ook nog. :-)

Maaar het aller belangrijkste is dat het nu allemaal weer werkt dankzij Uw Oplossing om de apparaatopties te veranderen!!!

Kei super veel dank je wel, nu kan ik weer vooruit.

Groetjes Harry

Bol schreef op 25.05.2025 om 12:38 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

Het doet mij deugd op te lezen, dat door mijn gegeven antwoord uw is oplost. Maar u communiceert niet met Ed van Ligten maar met mij, Rob (forum moderator). Als u weer een probleem krijgt / hebt kunt het beste een eigenbijdragen aan.

Zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan.

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.05.2025, 13:05, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-