Reacties

Bol schreef op 13.01.2026 om 16:23 uur

@dirk-r

Hallo Dirk,

Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

dirk-r schreef op 14.01.2026 om 10:52 uur

Had het betreffende programma van uw site gedownload, gelijk u had beschreven. Echter wanneer ik het programma gebruik, dan gaat dat voor 1 a 2 minuten. Dan slaat het vast. Dus Ctr/Alt/Del. En weer opnieuw opstarten. Dat gaat maar door, kortom met dat programma is niet te werken. Wat moet ik doen?……

Bol schreef op 14.01.2026 om 13:31 uur

@dirk-r

Hallo Dirk,

Eerst even dit. Dit forum is voor en door Magix gebruikers, maar staat geheel los van Magix Duitsland.

....Kortom met dat programma is niet te werken.....

Over welk Magix programma hebt u eigenlijk het? Graag naam en versie van uw Magix Programma!!

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-