Wanneer ik kies bij Importeren voor Video’s van digitale camera importeren, kies ik HDV camera (ik heb een Sony video h8 xr CCD-TRV95E) krijg ik de melding: er kon geen verbinding worden gemaakt. Maar wanneer ik hier op ok klik verdwijnt het venster waar ik nr 1,2 en 3 vragen (vraag 1: DV apparaatstuurprogramma selecteren, enz) kan kiezen. Ik kan dus mijn type camera nergens invoeren.
Hi, dank voor je reactie. Ik heb het ook aangesloten daarmee. Ik heb een Red uw video’s pakket. Daarin zit: Software Magix video easy HD- hoogwaardige USB-video omzetten- Video Sound Cleaning lab- Scart, S-video en chich aansluiting- Online video tutorial & handleiding.
Beste Conny, het klopt dat je het schermpje verdwijnt. Wat je moet doen is DV camera instellen. Schakel de PC uit en start dan opnieuw op. Het blijkt dat als je een verkeerde instelling neemt dit in het geheugen van het programma blijft hangen. Nu zou het moeten lukken.
wanneer ik kies voor DV camera kan ik ook geen camera kiezen. Er verschijnt niets terwijl ik mijn videocamera aan heb staan. Sorry, ben echt een leek hierin ☺️
volgens mij heb ik alles gedaan zoals uitgelegd staat in jouw bericht. Is er misschien iemand in de omgeving van Nijmegen waar ik langs kan gaan? Ik heb dit product nu denk ik een jaar in huis en kan er nog niets mee. Ik ben nu al verder dan de 1e keer, het installeren gaf nu geen problemen meer (op een andere (4e) laptop. Ik wil graag geloven dat het een goed product is, alleen nog niet voor mij.
fijne jaarwisseling alvast, een mooi, gezond en liefdevol 2021!
....wanneer ik kies voor DV camera kan ik ook geen camera kiezen. Er verschijnt niets terwijl ik mijn videocamera aan heb staan.....
Ik heb deze topic doorgelezen en vermoed dat u toch niet de juiste manier van importeren kiest. Volgens mij kiest u voor Video's van digitale camera importeren
Deze manier van importeren kunt alleen kiezen wanneer uw camera met een FireWire kabel kan worden aangesloten. Maar zoals ik kan beoordelen heeft uw Camera geen FireWire aansluiting.
Daarom moet u kiezen voor Video's van analoge bronnen (bv. videorecorder importeren) U moet uw Camera aansluiten via composite of een S-Video
u kiest Magix Video converter 3.....
daarna Composite of S-Video
klik op verder
druk op play van uw camera
als het goed ziet u beeld en slaat de audiolevel uit
klik u op Video naar computer overdragen
enz.
Op deze manier kunt / hoeft u geen DV camera te kiezen.