gezien het later helemaal opnieuw al mijn aangepaste instellingen in internet wijzigen... nee liever niet...
in principe was het Video de luxe 2008, met upgrade naar 2022 in 2021...
ook heb ik de firewal uitgezet en noch Google noch Microsoft accepteren de verbinding als gepoogd door de activeringssoftware van Magix cs. (geen https...!) en Edge heb ik liever ook niet in gebruik..
Allereerst dit, zet nooit persoonlijke gegeven op een openbaar forum, kwaadwilligen kunnen hier misbruik van maken.
.....In principe was het Video de luxe 2008, met upgrade naar 2022 in 2021.....
Dit lijkt mij van niet. VDL2008 uit 2007 hoefde met toen nog niet te registreren en ook niet voor een upgrade kunnen gebruiken. Waarschijnlijk bedoelt u VDL2018?
....ook heb ik de firewal uitgezet en noch Google noch Microsoft accepteren de verbinding als gepoogd door de activeringssoftware van Magix cs. (geen https...!) en Edge heb ik liever ook niet in gebruik.....
Ik kan hier niets mee. Welke virusscanner gebruikt u?
het monopolistische en voor mij minder "klantvriendelijke" software gebeuren van Microsoft weerhoudt mij ervan om Microsoft te gebruiken... ben bezich met transitie naar de nieuwste UBUNTU 25....!
daarom gebruik ik wisselend Firefox maar vooral Google 5ook al zo'n monopolist..!)
destijds was Grisoft met antivirus minder duur dan Norton vandaar dat ik AVG gebruik; kost ook al wel wat tegenwoordig met de Hackers en angsthazen , die hun bescherming bij de klanten leggen vanwege de kosten.... waar wij weer indirect bij hen toch nog eens betalen...
Magix gebruik ik nu veelal voor videomanupilatie van video's, mp4, mov e.d. bestanden, indien nodig. niet om te creeeren...; kom niet eens aan musicmaker toe om te gebruiken en foto manupilatie gaat via ACDsee...
maar dit dus allemaal opnieuw aan te leren in Ubuntu, waarvoor de apps nog hier en daar gevonden en door mij getest moeten worden...
sinds 1983 al met dos, windows e.v. bezich (geweest), pc's opkrikken, ombouwen e.d. nu met pensioen in Frankrijk met francaise
Magix programma's zijn geschreven om onder Microsoft Windows te installeren, maar zal zeker niet werken onder UBUNTU 25. U vraag is/was hoe u Video Deluxe Premium 2022 opnieuw kan activeren en registeren op uw nieuwe vervangende PC. Dus mijn advies is om tijdelijk uw virusscanner uit te zetten.
het systeem draait op W11... en die bescherming van AVG controleert zelfs die van Micr Defender...! en heb ik natuurlijk allemaal uitgezet gehad....
volgens mij zit de blokkade in de registratie van nmij bij Magix, die ik zoals door je beschreven al zoveel mogelijk terug heb gebracht op de actualiteit..!
op een Asus-laptop draait VdL2022 voor mijn partnet prima, alleen kan/wil ik niet werken met klein scherm en het touchpad....
bij Magix staat nu dat ik wel die software heb maar op geen enkele pc...?? !!!