Reacties

fverwaal02 schreef op 20.02.2026 om 14:24 uur

Gekopieerd uit een eerder vraag hier over

"Magix Pro X17 ultimate wordt voor zover ik kan zien, niet aangeboden via de Nederlands website. Zie: Video Pro X. Intuïtieve videobewerking met professionele tools.

janheijnis schreef op 21.02.2026 om 01:20 uur

Hallo Frans! Das lang gelee. En dank voor antwoord. Overigens vergat ik te vermelden dat v.17 hier aanwezig is. En tóch kreeg ik de Ultimate aanbieding à € 49,99 via email/nieuwsbrief binnen. Nader alles bekeken leert mij dat we vrijwel? alle extra's al hebben, denk ik. Vermoedelijk is de Nederlandse € 109,99 upgrade voor niet-v.17 bezitters. Gr,

Bol schreef op 22.02.2026 om 13:36 uur

@janheijnis,

Hallo Jan,

Door privéomstandigheden ben ik minder actief op het Magix forum. Ik krijg ook mailtjes binnen gelijk die van u. Maar voor zover ik het als moderator kan bepalen, kunt u Pro X17 standaard upgraden naar Pro X17 Ultimate. Dit houdt volgens mij in dat u reeds in het bezit moet zijn van Pro X17. Voor de € 49,99 krijgt u dan de programma's BorisFX, Prodad Mercalli, etc... 

Maar als u het zeker wilt weten, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 22.02.2026, 13:42, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 25.02.2026 om 03:43 uur

Dank voor antwoorden. Ik heb van de nog steeds geldige email/nieuwsbrief upgrade à € 49,99 gebruik gemaakt, al is het maar omdat nu de website upgrade 17/17 Ultimate € 109,99 om € 159,99 bedraagt. Of er programma verschillen/wijzigingen zijn, ik betwijfel het. Ik ga het zien. Die 49,- uitgave overleven we ook wel weer.

Vele extra's hadden we al en ik zie wel wat er nieuw is. Overigens, tav. alle "losse" extra's altijd weer; het is wel 'n rommeltje vaak. Het een werkt werkt slechts op 1 pc en het andere weer op 2 apparaten.

Hitfilm is ook zo'n drama tav. activeren/de-activeren om het werkend te krijgen. Uiteindelijk werkt het allemaal niet meer, op geen enkel apparaat maar ws. omdat het enkel onder eerdere Pro X versies werkte.

Niet dat we het allemaal gebruiken maar al is het maar om up-to-date te blijven.