Problemen na controleren licentie.

Tiny1966 schreef op 21.04.2025 om 19:50 uur

Hallo forumleden:

Ik werk nog steeds met volle tevredenheid met Magix Video De Luxe 2015 plus. Maar na een licentie controle een paar dagen geleden werken de functies: "helderheid/contrast" en "kleur en kleurcorrectie" niet meer. De computer die ik gebruik is een intel core i7-3770 cpu 3.40ghz en draait op windows 7 ultimate. Daar ik nogal eens wat met super8 film werk is het aanpassen van kleur contrast en helderheid wel gewenst. Heb op internet gekeken of ik iets kon vinden over mijn probleem maar niets gevonden behalve dat ik kon proberen om met de toetsen shift en ctrl ingedrukt houdend het programma op te starten en dan zou ik moeten kunnen kiezen om instellingen terug te zetten, maar dat venster krijg ik niet te zien. Is er iemand die weet hoe dit te herstellen? Zou daar zeer mee geholpen zijn.

Mvg Tiny Arts.

Reacties

Bol schreef op 22.04.2025 om 18:08 uur

@Tiny1966

Hallo Tiny,

.....Maar na een licentie controle een paar dagen geleden werken de functies: "helderheid/contrast" en "kleur en kleurcorrectie" niet meer......

Om de 30 dagen moet u uw computer met Windows 7 ultimate aansluiten op het internet om verbinding te maken met de Magix server. Doe eens het volgende:

• start VDL2015 op
  • Ga naar bestand/Instellingen/Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Ps. Microsoft ondersteunt Windows 7 Ultimate vanaf af 14 januari 2020 niet meer.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Tiny1966 schreef op 22.04.2025 om 20:14 uur

Hallo Rob,

Zojuist eerst wat foto's gemaakt van de programma instellingen voordat ik de standaard waarden ging resetten. Daarna een reset gedaan en inderdaad, nu werkt het weer. Heel hartelijk dank voor de tip, ik ga dit onthouden voor een volgende keer. Dat microsoft geen ondersteuning bied aan windows 7 ultimate weet ik. De enige keren dat deze computer op het internet komt is om de licentie controle te laten doen daarna gaat de wifi er weer vanaf. Zo blijft deze computer lekker snel (genoeg)!

Mvg Tiny.

Bol schreef op 22.04.2025 om 20:20 uur

@Tiny1966

Hallo Tiny,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem is op gelost. Succes met het samenstellen van uw filmproject.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-