De recente update van versie 24.0.1.239 naar versie 25.0.1.246 lukt niet. Het programma download het benodigde bestand, maar bij het installeren kan hij het installatiebestand niet vinden....
Ik krijg het vermoeden, dat u een abonnement hebt op Video Deluxe. Ik heb u vraagstelling al eens voorbij zien komen. U zou VDL2025 versie 24.0.1.239 moeten kunnen upgraden naar VDL 2026 versie 25.0.1.246 mits u abonnement nog is verlopen? Mijn advies neem contact op met Magix Duitsland. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar dit probleem voor.
Ik heb hetzelfde probleem en heb een doorlopend abonnement op Video deLuxe. Dit voorjaar heb ik een nieuwe computer aangeschaft. Kan het zijn dat het daarmee te maken heeft? En zo ja, wat dan te doen, want bij de update is er geen mogelijkheid de locatie te kiezen.
Dit hebt niets te maken met de door uw nieuwe aangeschafte computer. Ik krijg wel het vermoeden, dat Magix Duitsland vergeten is om de abonnementsgebruikers toegang te verschaffen tot hun servers om zo VDL2026 te kunnen downloaden en daarmee uw VDL2025 te upgraden naar VDL2026. Vandaar mijn advies om contact op te nemen met Magix Support door een mailtje te sturen naar infoservice@magix.net en daar uw probleem voor te leggen. Wij als forumleden / moderators kunnen u daarbij helaas niet helpen.
Via een persoonlijk bericht liet een forumlid mij weten, dat hij Pro X17 (abonnement) nu wel kon downloaden en installeren. Waarschijnlijk hebt Magix Duitsland deze fout hersteld. Ik zou zeggen probeer het ook nog eens. Laat het forum weten of dat u nu ook lukt op VDL 2016 (abonnement) alsnog te installeren.
Helaas, nog steeds dezelfde foutmelding. De download (1 GB) lukt wel, de installatie geeft de foutmelding dat het benodigde bestand niet gevonden kan worden.
Bij mij ook nog dezelfde foutmelding. Ik kreeg gisteren wel bericht van Magix Duitsland dat ik snel antwoord krijg, maar dat heb ik nog niet ontvangen.
Als jullie nog geen antwoord hebben gehad van Magix Support dan kunnen jullie het volgende uitproberen.
Ga naar Mijn Account / Mijn Producten en download hiervandaan het installatieprogramma. (Ik ben benieuwd of dit het installatieprogramma voor VDL2026 is).
Beste @Bol, Jouw oplossing werkt helemaal goed. Gewoon via je eigen account het up-to-date installatieprogramma ophalen. Dit is inderdaad versie VDL2026. Bedankt allemaal voor jullie meedenken en hulp !!