Reacties

Bol schreef op 23.09.2025 om 22:47 uur

@Josee-Bruyndonckx

Hallo Josee,

Zet VDL2026 eerst eens terug op zijn standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma instellingen terugzetten op de standaardwaarden. Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, verwijdert ook eens de verborgen Cache map. Ga hier voor naar: C:\programmaData\ Magix/Common/

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Gewijzigd: i.v.m. correctie antwoord

Laatst gewijzigd door Bol op 24.09.2025, 09:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Josee-Bruyndonckx schreef op 24.09.2025 om 08:53 uur

Dankjewel! Ik kan het voorbeeld echter niet lezen wegens te klein. Ik volg tot "ProgrammaData/Magix. Bovenaan vind ik dan "Common", datum 22/09/2025 Bestandsmap. Als ik daarop klik zie ik ook nog bestandsmappen van 2017 en 2021. Daarom durf ik dit niet wegklikken.

Bol schreef op 24.09.2025 om 09:45 uur

@Josee-Bruyndonckx

Hallo José,

Om één afbeelding goed te kunnen bekijken, klik op de afbeelding en het wordt vergroot weergegeven. Ik heb er tevens een verbeterde afbeelding geüpload, want u hoeft alleen maar de Cache map te verwijderen. Deze wordt weer automatisch aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-