Hiervandaan kan niet bepalen waarom Pro X17 niet meer opstart. Maar hebt u Pro X17 al eens op de manier verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zie: MAGIX Helpcentrum - herinstalleren.
Kijk eens bij Mijn Account / Mijn producten. Ik heb het vermoeden dat uw abonnement is verlopen. Als dat zo is, dan moet u deze weer voor een jaar verlengen.
Ik heb gisteren Video Pro X17 nog gebruikt, vandaag wil ik die opnieuw opstarten en dat lukt me niet meer, ik lijk hetzelfde probleem te hebben dan Gilbert. Ik heb de koopversie van het programma. Als ik het programma opstart krijg ik het logoscherm van Video Pro X17 en daar blijft het op hangen. Als ik in taakbeheer ga kijken vind ik het enkel terug bij de achtergrondprocessen
Ik heb zonet mijn pc heropgestart, eerdere heropstart van pc werkte niet om het programma op te starten. Maar nu heb ik het programma opgestart als administrator. Rechtermuisknop op de opstartfile en daar in het pop up menu kiezen voor 'uitvoeren als administrator' en dat werkte wel. Er is gisteren een update van Windows 11 geweest op mijn pc, ik vermoed dat het misschien daar mee te maken heeft. Misschien kan Gilbert dat ook eens proberen.
@VideoTim hebt gisteren een update binnengehaald voor Windows 11.
U werkt nog met Windows 10, die door Microsoft tot oktober 2026 wordt ondersteund met alleen beveiligingsupdates. Kunt aangeven wat uw computerconfiguratie is? Denk hierbij aan:
welke processor
welke videokaart
hoeveel geheugen
Kijk ook eerst eens of u wel de laatste versie van Microsoft Visual C++ v14.
Navigeren naar C:/Users/yourName/AppData/Roaming/MAGIX and delete the Video_Pro_X.ini file there again (type: configuration settings)
Also delete the contents of the cache folder in the directory C:/ProgramData/MAGIX/Common
Dit is wat ik gevonden heb via smartphone AI- overzicht What can I do if Movie Edit Pro 2026 or Video Pro X 17 won't star? ( www.magix.info ) en het heeft geholpen, nu kan ik terug met VPX17 werken.