Mededeling: MAGIX Web Designer upload problemen

MAGIX_Redactie schreef op 12.12.2013 om 17:11 uur

Beste Forumleden,

Bedankt voor jullie berichten. Wij kunnen hierbij melden dat het probleem bij ons bekend is. Er wordt met man en macht aan een oplossing gewerkt. Zodra deze gereed is zullen wij dit direct in de vorm van een update/patch uitrollen. Helaas kunnen wij geen tijdsindicatie geven. In de tussentijd kunt u gebruik maken van een FTP client zoals Filezilla. Onze excuses voor het ongemak. Wij werken hard aan een snelle oplossing en houden u op de hoogte.

Redactie l magix.info Team

Reacties

hodl schreef op 18.12.2013 om 13:13 uur

Zojuist de update voor Webdesigner 7 Premium gedownload ivm de uploadproblemen.

Ik krijg echter nog steeds de foutmelding en het programma stopt met uploaden. Ik weet nu niet of het aan de patch ligt of dat het probleem veroorzaakt wordt door mijn nieuwe pc die ik deze week gekocht heb. Daarop draait Windows 8.1 en Explorer 11. Verder werkt het programma hierop wel naar behoren.

sunny schreef op 22.12.2013 om 11:21 uur

Ook ik heb problemen.

Krijg de volgende melding:

Algemen FTP-fout

No 5xx error code found in server response

226 Transfer complete

200 Type set to I

Ik heb jarenlang goed kunnen werken met magix webdesiner 7 premium.

Vind het ook een fijn programma, jammer dat ik nu via een extern ftp-adres moet gaan werken.

Hopelijk krijgen we snel de oplossing.

hodl schreef op 29.12.2013 om 16:44 uur

Webdesigner 7 Premium werkt toch niet naar behoren onder Windows 8.1. Zo kun je o.a. geen foto's van elders naar een pagina verslepen. Alleen maar door importeren. Heb maar besloten Webdesigner 9 Premium aan te gaan schaffen welke wel onder Windows 8.1 zou moeten draaien.

Jaap47 schreef op 05.01.2014 om 10:16 uur

Ook in Webdesigner 6.0 treedt dit probleem op.

Word gaarne geinformeerd over oplossing

Mvrgr

JAV

Berg2011 schreef op 10.01.2014 om 13:31 uur

Als ik mijn WebDesigner 6.0 wil uploaden via het menu "Bestand "-> "Publiceer Website" dan krijg ik ook de melding:

Algemene FTP-fout

No 5xx error code found in server respons

226 Transfer complete

200 Type set to 1

Is hier zelf iets aan te doen of moet ik wachten op een update van Magix?

chinarootszoeken schreef op 08.04.2014 om 13:13 uur

Vanwege mijn problemen met uploden van mijn website (gemaakt met Webdesigner 7) ben ik opgestapt bij mijn webhost (omdat ik dacht dat het probleem bij hen lag... ) nu zie ik hier al mijn problemen voorbij komen; halve teksten/foto's, upload error.

Ik kan niet terugvinden of er al een oplossing is voor dit probleem  (anders dan een nieuwere versie van Magix Webdesign aan te schaffen)

Wie helpt mij verder ????

magixbot51 schreef op 08.04.2015 om 13:05 uur

Ook al gekeken naar de ruimte op webspace?? deze opschonen helpt ook nog wel eens.