Verzoek tot registratie

nbrouw schreef op 10.09.2013 om 22:01 uur

Vandaag bij het opstarten Magix Foto op DVD 2013 De Luxe een verzoek tot registratie -melding. Opstarten van het programma lukt niet. Wanneer ik klik op 'direct online registeren' druk krijg ik te zien dat mijn registratie al bij Magix bekend is.Terwijl ik dit in maart al had gedaan. Opstarten van het programma lukt nu niet meer. Ook het aanklikken van 'Ik ben al bij Magix geregistreerd' helpt niet. Ik vind zo'n waardeloze toestand. Ik begin me steeds meer te ergeren aan dit programma.

Weet iemand wat hier aan de hand is?

Niek

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 12.09.2013 om 23:07 uur

Beste Niek,

Ik lees toevallig als VDL gebruiker jou oproep tot registratie. Wat je zou kunnen proberen is het programma deinstalleren en weer opnieuw te installeren. Gebruik wel het emailadres dat je in maart heeft gebruik. Als je geregistreerd bent dan controleer Magix (dat denk ik) bij het opstarten het serienummer en het gebruikte emailadres die je bij de registratie gebruikt heeft.

Succes,

Rovroe1

stanneman schreef op 18.03.2014 om 17:00 uur

kijk eens op google daar vind je anderen

stevens-gisbertus schreef op 27.03.2017 om 18:33 uur

Beste , kan ik een 2de registratie doen op mijn nieuwe en zwaardere laptop ,

Nb. Dit word mij geweigert , wat doe ik eraan .

Bert .

Voormalige gebruiker schreef op 27.03.2017 om 19:12 uur

Hallo Bert,

U stelt uw vraag via een topic van 2013, dus van 4 jaar geleden. Mijn vraag is nu aan u gaat uw vraag over Foto op DVD 2013? Als dat zo is, op hoeveel verschillende PC's heeft u deze al eens geinstalleerd? U kunt dit op maximaal 3 pc's doen. U kunt bij magix support dan de teller laten verhogen!

Groet,

Rob

RiViS schreef op 29.03.2017 om 13:29 uur

Beste Bert,

Welkom op het forum.

Je hebt je vraag geplaatst in het sub-hoofdstuk "Mededelingen" onder "News". Hier worden in de regel mededelingen gedaan vanuit de Magix organisatie of door moderatoren. Afhankelijk van welk programma je vraag betreft, stel ik voor dat je hem opnieuw plaatst, nu onder het hoofdstuk voor het betreffende programma.

Ik ga de topic hier sluiten, om verwarring te voorkomen.

groet,

Rijk (moderator)