Photostory Deluxe 2018: uploaden naar eigen webruimte

Jos-Diepenbeek schreef op 20.08.2018 om 14:21 uur

Goeiendag allemaal.

Op dit moment ben ik de proefversie van Photostory Deluxe 2018 aan 't testen.

Voor het exporteren van een slideshow naar het internet krijg ik de mogelijkheden: Facebook, YouTube en flickr.

In geen enkele van die mogelijkheden ben ik geïnteresseerd, ik wil namelijk mijn werk uploaden naar mijn EIGEN WEBRUIMTE.

Als er geen FTP-programma in Photostory zit, vrees ik dat ik het verkeerde programma aan 't proberen ben.

 

Groet,

Jos

Reacties

mi-bo schreef op 20.08.2018 om 14:43 uur

@Jos-Diepenbeek

Jos.

Het werkt namelijk anders om.

U opend met bv MAGIX webdesigner Uw Website( op de Pc/Laptop) en vandaar uit gaat U de bestanden importeren die bv met MAGIX Photostory Deluxe zijn gemaakt.

Mvg

Michael

Jos-Diepenbeek schreef op 20.08.2018 om 15:13 uur

Dank voor de snelle reactie.

Euh ... dan heb ik dus nog een tweede programma van Magix nodig, namelijk Webdesigner. Voor het aantal slideshows dat ik nodig heb, wordt dat te duur.

Ik kan ook via de software op mijn webruimte (via FTP) bestanden binnen halen op de site, maar dan moet Photostory wel een HTML-versie van die slideshow maken; anders gaat dat niet functioneren (via een klik op een link).

Ik heb voor de lol een testshow naar YouTube geüpload:

De beeldkwaliteit vind ik abominabel. (Waarschijnlijk het verkeerde bestandstype gekozen.) :-(

mi-bo schreef op 20.08.2018 om 16:54 uur

@Jos-Diepenbeek.

Jos,

Neen, zo heb ik het niet omschreven, als U al een Web programma heeft, kunt U de beelden die U gemaakt heeft met MAGIX PhotoStory Deluxe ( slideshow ) opslaan in Mpeg4 en vanaf Uw Web programma het importeren naar de Website.

Wat betreft You- Tube , kunt U de link importeren en op Uw Website zetten ( vraag wel toestemming aan de eigenaar .)

via http://www.mi-bo.nl een voorbeeld een slideshow gezet ( wordt na 24 uur weer verwijderd) .

Mvg

Michael.

Jos-Diepenbeek schreef op 02.09.2018 om 12:05 uur

Wel Michael,

De kwaliteit van de foto's in jouw presentatie vind ik ook niet goed genoeg.

Ik heb nog een bijkomende test gedaan: mijn foto's eerst verkleind en daarmee een nieuwe presentatie gemaakt. Zo hoopte ik de verklein-software (algoritmen) van Magix buiten spel te zetten. Helaas, de beeldkwaliteit werd weer naar beneden getrokken.

Magix valt dus af.

Wij hebben, voor 20 euro minder, andere software gekocht. Variatie in de overgangen zit daar niet in, maar de kwaliteit van mijn foto's blijft intact.

 

Vriendelijke groet,

Jos

 

mi-bo schreef op 02.09.2018 om 16:39 uur

@Jos-Diepenbeek.

Jos,

bedankt voor Uw antwoord.

Jammer te lezen dat MAGIX Photostory Deluxe 2018 niet Uw keuze is geworden.

veel montage plezier met Uw gekozen pakket.

Mvg

Michael