Reacties

joskusters schreef op 05.11.2025 om 13:21 uur

Beste Rob,

de laatste keer; ik wordt er gek van ! In mijn commentaar van 31.10. 2025 20.07 heb ik al gemeld,

verschijnt het venster : "wilt u toestaan dat de app wijzigingen aanbrengt, " ik klik dan op ja !!!

en dan verder begint het weer opnieuw ! Als jij me nou eens belt, het kost niets, dan laat ik je op mijn handy zien wat er gebeurt. ik ben vanmiddag niet thuis !

Groet, Jos Kusters

joskusters schreef op 06.11.2025 om 12:16 uur

Rob, dat mooie blauwe doekje op het laatst in jouw filmpje heb ik in een flits even gezien bij mijn poging

tot installeren, verder niets !

Wat nu ?

groet Jos

joskusters schreef op 07.11.2025 om 11:30 uur

hoi Rob, Met de virusscanner uit, blijft ook alles hetzelfde !

ik heb een nieuwe link besteld bij Magix. Ga ik dan verder mee proberen !?

groet, Jos

Bol schreef op 07.11.2025 om 12:56 uur

@joskusters

Hallo Jos,

Het blijft voor mij een heel groot raadsel waarom de installatie van VDL2026, nadat u het installatiebestand hebt gedownload, niet wordt geïnstalleerd. Door een gehele nieuwe (download)link te bestellen bij Magix Duitsland, zal waarschijnlijk uw probleem niet oplossen.

Misschien kan dit voor u de oplossing zijn.

Zie ook: VDL 2023 kan niet registreren

Met vriendelijk groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 07.11.2025, 16:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

joskusters schreef op 07.11.2025 om 17:39 uur

Hoi Rob, Waar heb je dit venster vandaan gehaald, ? bij welke site heb je dit vandaan ?

dan kan ik zien wat is aangevinkt of niet

Groet, Jos

Bol schreef op 08.11.2025 om 15:50 uur

@joskusters

Hallo Jos,

Sorry voor de verlate reactie. Gisteren ben ik overgaan van ASDL naar het Glasvezelnetwerk van KPN. Nu werkt mij internet weer vanaf mijn werk computer.

Het is geen website, maar het menu van de eigenschappen van de internetopties. Om deze te kunnen raadplegen, doe het volgende:

• typ in het Windows zoek vak: Internetopties en druk op Enter
  • eigenschappen van de internetopties wordt geopend.
  • klik op de het tabblad Geavanceerd

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

joskusters schreef op 09.11.2025 om 12:46 uur

alles klopt precies !

Jos

Bol schreef op 09.11.2025 om 13:54 uur

@joskusters

Hallo Jos,

Helaas heb ik geen antwoorden meer om uw probleem op te lossen. Heb u al een reactie gehad van Magix?

Groet,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

joskusters schreef op 10.11.2025 om 12:33 uur

Nee, nog niet !

maar ik heb wel uitgevonden dat als ik andere downloads, allemaal, wil installeren, wel kan

doorgaan als ik op ja klik in het venster "van wijzigingen aanbrengen" Dus ik wacht nog even op nieuwe Link.

groet Jos.

Bol schreef op 10.11.2025 om 17:42 uur

@joskusters

Hallo Jos,

Als een wel een andere Video Deluxe versie kan installeren, dan vind ik het nog vreemder dat u VDL2026 niet kan installeren. Het ligt zeker niet aan de download c.q. installatiebestand.

Succes,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

fverwaal02 schreef op 10.11.2025 om 18:23 uur

Sorry dat ik een vraag stel wat is de configuratie van de pc van Jos Windows versie? Processor? en geheugen? Hoeveel vrije ruimte op de C schijf?

Het is wel een heel verhaal aan het worden voordat de installatie slaagt

joskusters schreef op 13.11.2025 om 19:48 uur

Sorry, wat laat Rob,we zijn er uit, Mijn schoonzoon heeft er ong. vijf uur aan gewerkt, met een goed resultaat dat

alles goed werkt en de installatie uiteindelijk is gelukt. hoe ? misschien kan ik je dat maandag a.s. verklappen, maar via een omweg.

groetjes Jos.

Bol schreef op 13.11.2025 om 22:47 uur

@joskusters

Hallo Jos,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat het uw schoonzoon na vijf uur gelukt is VDL2026 te werkend te installeren. Bedankt👍 voor uw feedback, hoewel ik wel zeer benieuwd wat de oplossing is / was.

Ik verneem het wel van u,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-