geen voorbeeldvideo in mediapool video de luxe premium 2026

Marten-Vissers schreef op 05.08.2025 om 17:14 uur

Alleen rode vlakken met een wit driehoekje. Waar ligt dat aan? Ik heb als grafische kaart NVIDIA GeForce GT 710 en Intel (R) HD Graphics 530. Is dat onvoldoende?

Reacties

Bol schreef op 05.08.2025 om 23:15 uur

@Marten-Vissers

Hallo Marten,

Uw Geforce GT710 videokaart zal waarschijnlijk niet meer ondersteund worden door NVIDIA en daardoor ook VDL2026. Zie eens deze link: Nvidia stopt 31 augustus officieel met driverondersteuning voor Kepler-gpu's - Tweakers. Dit zou de rede kunnen zijn, dat u alleen rode vlakken ziet. Upload eens een afbeelding hier naar toe, dan kan ik exact zien wat u bedoelt.

Persoonlijk werk ik het liefst in lijstmeldingen en niet in afbeeldingen. De rede hiervoor is voor mij, dat de afbeeldingen steeds opnieuw moet worden ingelezen, wat voor enige vertraging kan opleveren.

Probeer eens dit. Druk op "Y" - Klik op het tabblad Apparaatopties en zet bij de hardwareversnelling alle drie optie op Intel(r) Graphics 530. Misschien hebt dan wel afbeeldingen in de Mediapool.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

marten-v schreef op 06.08.2025 om 10:50 uur

Het werkt!! Dank je.