Heb net een activeringscode ontvangen voor mijn IN EEN BESTAANDE VIDEO in te lassen extra video. Maar krijg steeds melding dat activeringscode niet correct is.
Hallo Rob. Hier komt mijn onkunde en ervaring met de huidige technologische aan het licht. Maar ik heb slechts één excuus en dat is mijn leeftijd. Ik ben 86 en absoluut niet opgegroeid met de huidige technieken. Zo weet Ik b.v. geen antwoord op je vraag : " wat is de computer configuratie".... Ik heb een laptop met Windows 11 Het Magic video programma welke ik gebruik is Magix Video deluxe 2023 programma.
Wat is het probleem. Onze vakantie video opnames, gemaakt met onze camcorder heb ik op de tijdlijn gezet en ben deze naar inzicht aan het bewerken. Dit lukt aardig. Toen kwam onze kleindochter met een, met haar Apple telefoon gemaakte, opname en stuurde die naar mij. Deze opname wil ik IN onze bestaande vakantie video op de tijdlijn inpassen . maar dat lukt niet. Telkens als ik die clip naar de tijdlijn sleep verschijnt er een melding dat voor deze clip een Codec nodig is. Deze kon ik via Magic aanschaffen voor nog geen €.5,-. Bestelnummer: 20260 329017xxxxx MXC. Na deze via de Magix site gekocht te hebben kreeg ik een activeringscode. Die moest ik in een vrij vak van de melding invulling en dan op "activeren ' klikken. Dat deed ik, maar krijg steeds dezelfde melding....dat de code H2651C-83878-46940-67829-32966-17147H2651C-83878-46940-67829-xxxxx. NIET correct is.
Blijkbaar heb ik wat fout gedaan. Hoop je van volg informatie voorzien te hebben. Met vriendelijke groeten.