Handleiding Video de Luxe 2026, foutje

roesies schreef op 19.11.2025 om 13:04 uur

Er staat een fout in de handleiding  pag 21:  Projectopslaan onder opmerkingen : Om een film in eigen opslaan wordt verwezen naar Bestand back-up ( film en media naar map kopieren:  daar moet eerst staan in   "Veiligheidskopie"   ( met wat geluk vond ik deze noodzakelijk tussenstap) ( ik heb het laatste boek gedownload bij de aankoop video 2026 , vorige week

Reacties

Bol schreef op 19.11.2025 om 16:27 uur

Hallo @roesies,

U kunt een Veiligheidskopie op drie manieren maken, of bedoelt u dit niet? Zie afbeelding

Er zullen wel meer foutjes in de Magix handleidingen staan. Deze worden meestal vanuit het Duits of Engels zeer slecht vertaald in het Nederlands. Als moderators kunnen wij daar helaas weinig aan doen. U zou dit natuurlijk rechtstreeks bij Magix kunnen neerleggen.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 19-11-2025 om 16:33

Volgens mij bedoelt u dit:

Laatst gewijzigd door Bol op 19.11.2025, 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-