Music maker 2026 Premium mega traag

zez26 schreef op 10.03.2026 om 22:39 uur

Beste,

Ik net Music Maker 2026 Premium aangeschaft en het programma is niet te runnen. 5 minuten na het starten krijg ik geeneens een optie geselecteerd binnen het programma? - Ik heb in het verleden meerder MM versies gedraaid. Wat kan er zo misgaan dat het programma niet draait? Ik heb 2 herinstallatie uitgevoerd zonder succes. - Ik werk op een Win 11, I7 10de gen. 32 GB RAM, 3080 videokaart

Reacties

SP. schreef op 10.03.2026 om 23:54 uur

@zez26 Een extreem trage gebruikersinterface (meerdere seconden wachttijd na elke klik) kan worden veroorzaakt door een ingeschakelde tekstcursorindicator in de Windows-systeeminstellingen, of mogelijk draait er andere software op de achtergrond die Music Maker stoort. Als u de tekstcursorindicator of de achtergrondsoftware uitschakelt, zou het programma weer snel moeten werken.

A super slow user interface (multiple seconds waiting time after each click) can be caused by an enabled Textcursor-Indicator in the Windows system settings or maybe you're running another software in the background that interferes with Music Maker. If you disable the Textcursor-Indicator or background software it should run fast again.