@roger-eyckmans Je kunt het programma Windows Betrouwbaarheidsmonitor controleren op crashes. Het registreert elke crash van het programma, met details over wat er is gebeurd. Als er bijvoorbeeld een crash van Music Maker in de ntdll-module wordt geregistreerd, kan dit worden veroorzaakt door een probleem met de audiodriver. Kun je ons een screenshot van je Windows Betrouwbaarheidsmonitor laten zien? Dubbelklik op de geregistreerde crash om de foutbeschrijving te openen.
You can check the program called Windows Reliability Monitor for crashes. It will log any program crash with some details about what happened. For example, if it has records of Music Maker crashing in the ntdll module, it might be caused by a audio driver problem. Can you show us a screenshot of your Windows Reliability Monitor? Make a double click on the recorded crash for it to open the error description.
Good afternoon. Unfortunately, this (badly occupied) forum is the only possible information about Magix music maker. (My password and user name are suddenly no longer recognized : > ( )....... Anyway, my question: For a few weeks now, the chords in my music file are constantly being changed into other chords. E becomes G, A becomes Bb and D becomes C. I did not have this problem before. Please answer my question to solve this problem.
Goede middag. Helaas is dit (slecht bezette) forum de enige mogelijk informatie te krijgen over Magix music maker. (Mijn wachtwoord en gebruikersnaam wordt ineens niet meer herkent : > ( ).......
Afijn mijn vraag: Sinds een paar weken worden de akkoorden in mijn muziekbestand steeds verandert in andere akkoorden. E wordt G A wordt Bb en D wordt C. Dit probleem had ik voordien niet.
Graag antwoord op mijn vraag om dit probleem op te lossen.
.....Helaas is dit (slecht bezette) forum de enige mogelijk informatie te krijgen over Magix music maker.....
Op dit forum helpen Magix gebruikers elkander, maar dit zeker geen vervanging van Magix Support. Zie: Communityregels – onze nettiquette | magix.info. U kunt ook vragen stellen door rechts boven op Support te klikken en dan op bv. Music Maker. Deze Support manier is vanaf nu nog alleen maar in het Engels te raadplegen. Mocht u het antwoord hier niet vinden, scrol naar beneden en klik op E-MAIL VERZENDEN. Beschrijf uw probleem zo goed mogelijk en verstuur uw Supportaanvraag.
(Mijn wachtwoord en gebruikersnaam wordt ineens niet meer herkent : > ( ).......
Dit probleem komt mij bekend voor, maar als moderators kunnen wij daar niets aandoen. Ik zal het nog eens voorleggen Magix Support. Als u niet automatisch inlogt, dan moet u eerst met de backspace alles verwijderen en dan met intypen van uw emailadres beginnen.
Automatisch inloggen
....Sinds een paar weken worden de akkoorden in mijn muziekbestand steeds verandert in andere akkoorden. E wordt G A wordt Bb en D wordt C. Dit probleem had ik voordien niet.....
Zelf speel ik de akkoorden altijd fysiek op een keyboard of gitaar. Maar goed, als u mij de gevraagde gegevens geeft, dan zal ik trachten als een vrijwillige moderator u van een antwoord te voorzien.
hebt u dit probleem met Magix Music Maker 2025 of 2026?
kunt u met een voorbeeld aangeven, wat voor probleem u heeft
hebt u al eens Music Maker op de standaardwaarde teruggezet? Zo niet, ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen herstellen
Met vriendelijke groeten,
Rob (forummoderator)
PS. u kunt / mag ook als forumlid antwoorden geven op dit forum