Dag Rob, vorige week heb ik Video de luxe aangeschaft en geïnstalleerd. Al een paar keer de New Blue filters ultimate 5 geïnstalleerd en daarna alles opnieuw gestart maar toch komt bij de effecten weer te staan dat .ze er nog niet zijn. Zie foto. De FX in het beeld van mijn eerste vraag komt van de NewBlue filters. Zie foto.
Dag Rob, al je adviezen opgevolgd en dus de filters opnieuw geïnstalleerd. Helaas nog zonder succes zoals je op de foto ziet. Ook het hele systeem opnieuw opgestart.
Allereerst dit. Zet nooit privégegevens op een openbaar forum. Ik heb het serienummer in de afbeelding afgedekt.
Ik zie nu geen roodkruis in uw afbeelding. U moet wel op de juiste manier een filter kiezen. Zie foto.
Wat er onder extra effecten staat, daarmee kunt u de plug-ins opnieuw downloaden en installeren. U moet gaan gaan naar NewBlue filters en daar een keuze maken, bv. Colorfast 2
Dag Rob, bedankt voor het advies. Had er niet aan gedacht om het nummer te maskeren. Ik heb de plugins al een paar keer gedownload en geïnstalleerd maar blijf dat dat beeld van vorige foto houden. Ze openen niet. Ik neem aan dat het installatieprogramma de filters op de juiste plek zal zetten. Op aangehechte foto zie je ook nog steeds het rode kruis en de FX in beeld staan. Krijg het (nog) niet weg.
In het verleden had ik ook een gelijkwaardig probleem als de uwe. Ik heb toen contact opgenomen met NewBlue Support. Zie: Submit a request – Help Center
Succes,
Rob (forum moderator)
PS. laat het mij weten als u probleem is opgelost.
Dag Rob, de helpdesk heeft mij goed geholpen. Advies was om NewBlue Application Manager te openen vanuit zoeken in Windows. Daar kon ik een en ander activeren. Naar mijn idee werkt alles met de filters nu goed. bedankt voor je meedenken. Groet, Frits
Het doet mij deugd om te lezen, dat de helpdesk van NewBlue uw professioneel hebt geholpen., wat ik overigens ook had verwacht. Bedankt👍 voor uw feedback.