Ik heb de upgrade gedaan voor pro X 17. Als ik nu een titel wil plaatsen in mijn video, dan zijn de letters een beetje wazig. Maakt niet uit welk font ik selecteer? Iemand anders ook last van of hoe kan ik dit oplossen.
Zelf heb ik uw probleem nog nooit gehad of gezien. Maar wat u zou kunnen doen is om Pro X17 terug te zetten op de standaardwaarden, als u dat nog niet hebt gedaan? Zie afbeelding.
Wanneer dit niet de oplossing is, upload eens een afbeelding.