photostorydeluxe2019

voyageur schreef op 09.06.2026 om 14:07 uur

Geluidsoptimalisatie werkt niet meer naar behoren. In Equalizer en Stereo FX werken de presets niet meer. Die blijven op GEEN staan en kunnen niet gewijzigd worden.. Zie printscreen hierbij. Ik werk met windows 11 en sinds laatste windows update heb ik gemerkt dat dit niet meer werkt. Alvast bedankt voor een hint om dat op te lossen. Vriendelijke groet, Voyageur

Reacties

Bol schreef op 12.06.2026 om 14:13 uur

Hallo @voyageur,

Dit probleem heb ik ook met Photostory deluxe 2026. Volgens mij is dit een BUG. U zou dit voor kunnen leggen aan Magis Support. Zelf ga ik vanavond mijn Windows 10 computer opstarten en bij werken en bekijken of het onder Windows 10 uw probleem ook voordoet.

Met vriendelijke groeten,

Rob ((forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 12.06.2026 om 15:44 uur

Hallo @voyageur,

U werkt waarschijnlijk nu onder Windows 11? Ik zie dat het onder Windows 10 wel werkt. (zie afbeeldingen). Voor zover ik het nu kan nagaan, werkt de geluidsoptimalisatie van Magix Photostory 2019 niet in Windows 11.

Windows 10 werk perfect

Photostory 2019 geïnstalleerd onder Windows 11

Windows 11 werkt niet

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.06.2026, 16:41, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

voyageur schreef op 12.06.2026 om 19:25 uur

Dag Rob, fijn om dit te willen uitproberen. Maar Photostory 2019 geïnstalleerd onder Windows 11 heeft wel goed gewerkt. Ik heb nog een project in mei afgewerkt zonder problemen. Het is blijkbaar begonnen met een windows update eind mei begin juni. Zou dat eventueel kunnen opgelost worden met een herinstallatie? Wat is jouw advies?

Bol schreef op 12.06.2026 om 19:38 uur

Hallo @voyageur,

Of een Windows 11 herinstallatie uw probleem oplost lijkt mij van niet, omdat u Windows 11 tot de laatste update weer installeert. U kunt het beste dit melden bij Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Succes,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-