probleem bij opstarten prg

Etienne-Huysegems schreef op 20.02.2026 om 09:54 uur

na een update is mijn video de luxe 2026 plus niet meer werkend. Krijg een scherm met het kader voor video beeld en loopt dan vast. de enige manier om af te sluiten is via ,control alt delete. Terug installeren via de DVD of download geeft hetzelfde resultaat. Het besturings systeem is windows 11. kan zelfs niets meer aanklikken op de balk.

Reacties

Bol schreef op 22.02.2026 om 14:11 uur

@Etienne-Huysegems

Hallo Etienne,

Als uw probleem nog niet is opgelost, doe dan eens het volgende: MAGIX Helpcentrum - herinstalleren

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Etienne-Huysegems schreef op 22.02.2026 om 15:48 uur

Heb ik gedaan, zelfs terug de versie 2025 geinstalleerd die wel werkt, helaas terug 2026 en deze blijft hangen op een scherm VIDEO PLUS 2026 met in het frame de volgende bewerkingen die uitgevoerd moeten worden: Menu's worden gedaan - Programma-lay-oud wordt geactualiseerd - Videosysteem wordt geladen - enzo verder.Kan zelfs in het menu balk niet aanklikken, zit volledig vast, enkel te onderbreken taakbeeindigen in taakbeheer. Onder aan het scherm links staat CPU: - heeft dit er iets mee te maken?

Etienne-Huysegems schreef op 22.02.2026 om 15:50 uur

Kan dit met een update van windows 11 te maken hebben?

Bol schreef op 22.02.2026 om 15:54 uur

@Etienne-Huysegems

Hallo Etienne,

Start VDL 2026 eens als Administrator op.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Etienne-Huysegems schreef op 22.02.2026 om 16:09 uur

Blijft het zelfde, kan ik een dum^file doorsturen

Bol schreef op 22.02.2026 om 16:16 uur

@Etienne-Huysegems

Hallo Etienne,

Mijn advies is, leg u probleem voor aan Magix Support. Maak een ticket aan. Zelf heb ik om privéredenen geen tijd om zeer diep op uw probleem in te gaan.

Met vriendelijke groeten.

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-