Ik wil graag mijn tekst over een foto wat beter zichtbaar maken door er een rand aan toe te voegen. Nu wil ik graag twee soorten kleur in die tekst gebruiken, en dus ook twee soorten tekst rand (blauw/geel en geel/blauw). Per zo een tekst vak (ik weet niet hoe ik dat moet zeggen) kan ik wel de tekst kleur wijzigen in verschillende kleuren in 1 tekst, maar de tekst rand krijg ik niet in verschillende kleuren. Dus tekst rand kan alleen blauw of alleen geel. Ik heb veel zitten proberen maar mij lukt het niet. Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?
Ik spreek mijn filmpjes nooit in en zal dit ook niet gaan doen!! U bent de eerste, die daar moeite mee hebt. Ik heb eerst de tekst beschrijving geschreven en daarna het filmpje zonder geluid. Uw filmpje hebt maar aparte twee zinnetjes. Ik zou zeggen lees eerst de tekst en kijk daarna nog eens het filmpje.
Dit is de tekst, die @Niels gebruikte. Ik zou zeggen probeer het hier maar eens.
TIJDENS EEN TUSSENSTOP BIJ DE ICA (KOFFIE / THEE) VOND MARIT HET NODIG OM PAKJES DRINKEN ONBETAALD MEDE TE NEMEN PER ONGELUK :-)
14:00 BIJ HET HUISJE GEEN TENT OPZETTEN!! NORMAAL BED!
Uw filmpje is mij, als doorgewinterde gebruiker, geheel duidelijk. Deze pas ikzelf óók regelmatig toe. Maar in het geval @Niels is / was dit niet echt bruikbaar. U hebt jammer genoeg niet de aangereikte tekst gebruikt. Zie mijn eerder gegeven antwoord. Alleen het vet gedrukte tekst hebt een aan andere lettertype- en outline kleur.
Bij de tekstvan @Niels zal de regelafstanden niet gelijk blijven. Zie daarvoor nog eens mijn gegeven antwoord: "Bol schreef op 28.02.2025 om 13:29 uur".
Maar goed, @Niels topic was reeds al op 28-02-2024 opgelost. (een jaar geleden)