Travel map serie nummer: Serienummer verwijderd door moderator

Saskia-DeHaan schreef op 17.06.2026 om 15:03 uur

Ik heb video deluxe2023 premium, maar nu werkt mijn travel maps niet meer.

Dat wil zeggen dat de stip niet meer in de plaats komt die ik in de zoek opdracht aan geef.

Ook opnieuwe instaleren helpt niet.

Ik werk met windows 11 en met magix programma staat op een dvd schijf.

Wat kan ik doen???

Reacties

Bol schreef op 17.06.2026 om 15:44 uur

@Saskia-DeHaan

Hallo Saskia,

Welkom op het Magix forum.

Even eerst dit. Zet nooit persoonlijke gegevens op een openbaar forum!!! Kwaadwillige kunnen hier misbruik van maken.

...Ik heb Viodeo Deluxe 2023 premium, maar nu werkt mijn Travel Maps niet meer. Dat wil zeggen, dat de stip niet meer in de plaats komt die ik in de zoek opdracht aan geef.......

Bij werk Travel Maps ook al een tijdje niet meer naar behoren. Wij als forumleden / moderatoren kunnen u niet verder helpen, daar het een programmafout is in Travel Maps. Wat u zou kunnen doen is op uw probleem voor te leggen aan Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net. Ik kan u niet zeggen hoe snel Magix Support u een antwoord geeft.

Wat is uw versienummer:

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-