Video Deluxe 2024 Premium

Gerard-Hosten schreef op 18.05.2025 om 08:44 uur

Beste

Ik wil Video Deluxe op een tweede apparaat installeren, maar ik krijg de melding dat ik al twee apparaten in gebruik heb. Hoe kan ik het oudste apparaat deactiveren, omdat het door een crash niet meer actief is?

Alvast bedankt voor je snelle reactie.

Hosten Gerard

Dear

I want to install the Video Deluxe on a second device but I get the message that I already have 2 devices in use, how can I deactivate the oldest one, because it is no longer active due to a crash?

Thanks in advance for a quick response

Hosten Gerard

Reacties

Bol schreef op 18.05.2025 om 10:42 uur

@Gerard-Hosten

Goedemorgen Gerard,

...Hoe kan ik het oudste apparaat deactiveren, omdat het door een crash niet meer actief is?...

U kunt uw oudste apparaat deactiveren door te gaan naar: MAGIX Service Center – Login naar eigen account. Ga dan naar Mijn account / Mijn Producten en zoek hier naar Video Deluxe Premium. Klik op: Meer details weergeven en Uncheck uw oude apparaat.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Hosten schreef op 19.05.2025 om 15:26 uur

Ik had een vermoede dat ik het zo moest doen ,ik maar wou zeker zijn, is nu gelukt ,Dank u

Bol schreef op 19.05.2025 om 19:53 uur

@Gerard-Hosten

Hallo Gerard,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem is opgelost. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-