Upgrade: MAGIX Video Pro X18 in Windows 11 failed to continue in the first step. The screen where to select the upgrade was empty. Nothing to select to install, Order number is: removed by Moderator and was paid through PayPal.
Please do not post any confidential information, as well as order numbers, this includes serial numbers, contact details - phone, email etc.
Tthis is a public forum for users of Magix products to help each other with issues, how to's and discussion relating to Magix products. It is not Magix Support.
heb er ook last van Ik ervaar problemen met de update van MAGIX Video Pro X18. bij het installeren krijg ik een leeg vlak te zien waar ik moet aangeven wat ik wil installeren maar er staat niets in helaas help help
Zoals gevraagd hier een screenshot tijdens mijn upgrade van x17 naar x18. Precies als egbert-schumer aangaf. Vervolgens X17 gede-instaleerd, Windows 11 opnieuw opgestart, via de link in de email de download gestart en instalatie loopt weer vast in het eerste scherm, kan niets selecteren wat er geinstaleerd moet worden. Grrrrr!
Ik heb zelf ook al firewall, downloadmanager al compleet uitgezet, het werkt gewoon niet. Het gekke is dat al mijn eerdere versies via de orginele website gewoon kan installeren.. ( maar 18 net niet )
Firewall uitgezet, computer opnieuw opgestart maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik kom niet verder dan de eerste stap met het keuzemenu, waar niets te kiezen valt.
Overigens heb ik na de de-instalatie van x17 het programa Video PRO X17 opnieuw geinstaleerd MET de Firewall aan en daar was het geen probleem. Installatie ging als een speer, dus de Firewall is volgens mij niet de schuldige.
Firewall is het probleem ook niet, denk nog steeds dat het aan de setup ligt die niet goed bij ons funtioneert. mijn collega heeft gisteren op mijn pc, zijn eigen x 18 eens gebruikt om te kijken wat er dan gebeurd. Resultaat, perfecte doorstart video pro x 18. en met firewall gewoon aan. Het knullige is dat je niemand kunt bereiken om een s telefonich uit te leggen waar ik tegenaan loop . Wie kan ons helpen met deze problemen? of heb ik 149 euro weggegooit
Vandaag geprobeerd op een oudere windows 10 PC die hier staat X18 te instaleren met de link die ik ontvangen heb, maar wederom met hetzelfde resultaat. Misschien zit het 'm in de link in de email?
goedenmiddag allemaal. prachtig dat het bij jou nu werkt Mafisti, maar is het mogelijk om die mail van jou te gebruiken om als voorbeeld te dienen voor mij. mijn duits en niet echt best dus het beschrijven van een technich probleem is voor mij helemaal abra cadabra. of kan het ook ergens in het nederlands ?
nou ik geef het bijna op, prettig weekend allemaal
Support zeker niet doen, dan kom je in een eindeloze loop met een AI-bot die steeds hetzelfde antwoord. Mijn fout, dit was het reply mailadres van Magix op mijn mail Het mailadres waar ik het eerst naartoe verstuurd had was: infoservice@magix.net Dat zou wel moeten werken. (ik zal het in mijn andere posts ook aanpassen)
Ik had precies hetzelfde met de upgrade naar Pro X 18 Ultimate. Een leeg scherm en er gebeurde niets. Een mailtje naar de helpdesk bleek volkomen zinloos omdat ik in een eindeloze AI-loop terecht kwam, waar ik telkens opnieuw dezelfde instructies kreeg die ik al lang had opgevolgd. Ik heb echt alles gecheckt, ook op een andere PC. Het lag niet aan mij, maar aan de downloadmanager die kennelijk niet in orde was en nog steeds niet is. Daarna heb ik een mailtje gestuurd (in het Duits) naar infoservice@magix.net met het verzoek om een werkende directe downloadlink. Die kreeg ik na een dag. Een bestand van ruim 2,5 gb. Dat werkte wel en nu draait alles naar behoren. Succes!
Hi everyone,
I had exactly the same problem with the upgrade to Pro X 18 Ultimate. A blank screen appeared and nothing happened. Sending an email to the helpdesk turned out to be completely pointless, because I ended up in an endless AI loop, where I kept receiving the same instructions over and over again — instructions I had already followed long before. I really checked everything, including on another PC. It wasn’t a problem on my end, but with the download manager, which apparently wasn’t working properly and still isn’t.
I then sent an email (in German) to infoservice@magix.net asking for a working direct download link. I received one the next day. It was a file of more than 2.5 GB. That worked, and everything is now running properly. Good luck!
bei der Installation von Video Pro X18 tritt folgendes Problem auf:
Im Fenster „Dateien auswählen“ wird keine einzige Installationskomponente angezeigt. Die Liste bleibt leer und die Schaltfläche „Weiter“ ist deaktiviert.
Ich habe die empfohlenen Schritte zur Fehlerbehebung bereits durchgeführt, leider ohne Erfolg.
Könnten Sie bitte prüfen, ob es sich um ein Problem mit dem MAGIX Download Manager handelt?
Falls möglich, würde ich gerne einen direkten Download des vollständigen Installationspakets erhalten, um den Download Manager zu umgehen.