Hallo,
Ik heb in 2019 bij Media Markt Utrecht een installatie DVD gekocht, in de aanbieding, geschikt voor Microsoft Windows 7, 8 en 10. Het betreft het programma "Red uw video's!"; een Limited Edition inclusief "Video Sound Cleaning Lab + video-omzetter".
Ik heb dit programma geïnstalleerd op mijn PC. Ik heb ook een account aangemaakt, want ik heb het wachtwoord destijds opgeschreven, maar ik weet niet meer met welk e-mailadres.
Ik heb geprobeerd om op mijn account bij Magix in te loggen met de twee e-mailadressen die ik altijd in gebruik heb, maar op geen van beide kreeg ik een herstel wachtwoord.
Ik heb toen maar een nieuw account aangemaakt bij Magix.
Daarna heb ik de twee producten geïnstalleerd op mijn laptop. Toen ik het programma opstartte, kreeg ik de melding dat ik de producten moest registreren. Dat ben ik toen gaan doen.
Bij het product: "Video Sound Cleaning Lab" is dat gelukt, maar bij het product "Red Uw Video's!" kreeg ik te zien dat het serienummer al in gebruik zou zijn. Dus heb ik geprobeerd een activeringscode te genereren. Toen kreeg ik echter de melding dat het product nog niet geregistreerd is! Ik kan dit product ook niet terug vinden in mijn (nieuwe) account.
Bij herhaaldelijk proberen, kom ik telkens op hetzelfde punt uit: registratie lukt niet, want serienummer al in gebruik; activering lukt niet, want product niet geregistreerd. Een vicieuze cirkel dus; een oneindige 'loop'.
Hoe los ik dit nu op? Want ik kan nu het programma "Red uw Video's!" niet gebruiken op mijn laptop.
Hartelijke groet van Tito