The support request could not be saved.

vkic schreef op 17.06.2026 om 12:12 uur

Ik heb een support request gepost maar ook na 5 x proberen dit te posten (Submit) blijf ik, steeds na een lange wachttijd, de melding krijgen:

The support request could not be saved. Ik herinner me dat dit vroeger ook al eens zo was.

Dit was de issue.

Hoe kan ik een support issue posten zonder steeds een foutmelding? Of weet iemand zo de oplossing?

Na het exporteren van een project als 4K MP4 bestand eindigt de export regelmatig in een foutmelding 
read single frame in StepWriteVideoFrame
Ik gebruik Video deluxe 2026 Premium, versie 25.0.1.318 (UDP3)

De melding lijkt niet door iets in het project te zijn. De eerste keer stopte de export in de eerst 45 seconden. Ik heb toen met de blauwe balk enkele minuten geselecteerd en aangevinkt alleen de selectie te exporteren. Die paar minuten exporteerden probleemloos. Dus toen dacht ik dat het misschien gebeurde als de blauwe balk niet de hele film aangeeft en toen ik dat had gedaan werkte de export wel.
Na een kleine (irrelevante) wijziging had ik toch weer dezelfde fout. Ik heb toen de eerste minuut (waarin de wijziging) succesvol geëxporteerd en een nieuw project gemaakt met dit fragment en de rest van de eerder gemaakte export. Dit werkte. De filegrootte nam niet af, dit was van een 4K een HD project  (ik verwachtte 1/4 van de omvang) dus probeerde nog even een ander formaat (AVI) die, met dus exact hetzelfde project bestaande uit 2 fragmenten weer die foutmelding gaf.

Ik heb nu dus eigenlijk het probleem dat het min of meer toeval lijkt als ik een werkende export verkrijg. Dat is niet werkbaar. Hoe kan ik dat oplossen?

Reacties

Bol schreef op 17.06.2026 om 16:07 uur

@vkic

Hallo Dick,

.....Ik heb een support request gepost maar ook na 5 x proberen dit te posten (Submit) blijf ik, steeds na een lange wachttijd, de melding krijgen: The support request could not be saved....

Deze manier door mailen vaneen foutmelding werkt volgens mij al een geruime tijd niet meer. Daarbij kom ook nog, dat als u een foutmelding vanuit het programma Magix Video Deluxe doorstuurt, hierop nooit een antwoord terugkrijgt. Deze worden afgevangen in een database bij Magix, zodat de programmeurs hier wat aan kunnen hebben. U kun een crashbestand wel hier vinden. (zie afbeelding)

Ik geef ik op een later tijdstip een antwoord op tweede vraag. Ik moet e.a. uitzoeken.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-