Reacties

Bol schreef op 17.06.2026 om 16:39 uur

Hallo @chriske123,

Wat bedoelt u precies met een foto naar video te wijzigen? Geef daarvan eens een goede omschrijving en met welk Magix programma u dat wilt doen. Geef de juiste programmanaam en versienummer daarvan.

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 18.06.2026 om 10:10 uur

chriske123 schreef op 15.06.2026 om 09:56 uur

Is het mogelijk om met dit programma de foto naar video te wijzigen? of bestaat er nog andere software bij Magix

Bol schreef op 18.06.2026 om 11:42 uur

Hallo @chriske123,

U valt in herhaling. Als u een correct antwoord wilt hebben, geef dan antwoorden op mijn vragen.

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 18.06.2026 om 12:03 uur

Video deluxe 2026 Premium, is het programma. Ik wil met dit programma een foto in een film veranderen. Ik heb al voorbeelden gegeven die ik zelf heb gemaakt met een ander programma. Hopeiojk is het nu duidelijk wat ik vraag!

Bol schreef op 18.06.2026 om 12:27 uur

Hallo @chriske123,

het wordt mij al iets duidelijker. U schrijft ik heb al voorbeelden gegeven, deze zie ik nergens staan op dit forum.

Waarom één foto veranderen in een film of wilt u meerdere foto's op de tijdlijn zetten en deze als een filmpje exporteren? Als dat zo is dan kunt uw het MVP projectbestand met VDL 2026 exporteren als een MP4 bestand, die u dan als film kan afspelen.

Groet,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 18.06.2026 om 13:13 uur

Bol, ik wil een foto bewerken zoals in CPT of IA, de bedoeling is dat ik de foto kan vervangen door een foto bewerkt met IA en zo een filmpje creeer van 10 a 15 sec. Indien niet, kan het met het photoprogramma van Magix?