Wat bedoelt u precies met een foto naar video te wijzigen? Geef daarvan eens een goede omschrijving en met welk Magix programma u dat wilt doen. Geef de juiste programmanaam en versienummer daarvan.
Video deluxe 2026 Premium, is het programma. Ik wil met dit programma een foto in een film veranderen. Ik heb al voorbeelden gegeven die ik zelf heb gemaakt met een ander programma. Hopeiojk is het nu duidelijk wat ik vraag!
het wordt mij al iets duidelijker. U schrijft ik heb al voorbeelden gegeven, deze zie ik nergens staan op dit forum.
Waarom één foto veranderen in een film of wilt u meerdere foto's op de tijdlijn zetten en deze als een filmpje exporteren? Als dat zo is dan kunt uw het MVP projectbestand met VDL 2026 exporteren als een MP4 bestand, die u dan als film kan afspelen.
Bol, ik wil een foto bewerken zoals in CPT of IA, de bedoeling is dat ik de foto kan vervangen door een foto bewerkt met IA en zo een filmpje creeer van 10 a 15 sec. Indien niet, kan het met het photoprogramma van Magix?