Reacties

Bol schreef op 19.07.2025 om 22:52 uur

@peterpanpol

Hallo Peter,

Wat wilt u als achtergrond uit uw video wilt verwijderen? Dan nog een vraag bedoelt u de achtergrond van bewegende beelden of van stilstaande beelden?

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

peterpanpol schreef op 20.07.2025 om 09:29 uur

Hallo Bol,

Wat ik wil is, als iemand zich voor een stilstaand object beweegd de stilstaande achtergrond verwijderen,en deze persoon(en) eventueel voor een andere achtergrond of in een andere video plaatsen

Ik hoop je hiermee voldonde te hebben geinformeerd

Met vriedelijke groeten, Peter

peterpanpol schreef op 21.07.2025 om 14:46 uur

Of kan ik dan misschien beter de Magix Movie studio 2025 suite kopen : Ik ben nu in het bezit van Magix photostory de luxe 2024, hier kan je ook video,s in plaatsen maar nu ben ik op zoek wat ik wat meer met video,s kan doen, zoals wat ik hierboven heb beschreven, dus wat raad jij mijn het beste aan. ?

Bol schreef op 21.07.2025 om 15:05 uur

@peterpanpol,

Hallo Peter,

In beide programma's is dit niet te realiseren. Ik ga nog wat rondkijken waarmee het wel kan. Maar dat kan nog wel even duren.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.09.2025 om 23:30 uur

@peterpanpol

Hallo Peter,

Extreme Photo designer 7 wordt niet meegeleverd met Video Deluxe 2026. Zelf heb mspait.exe als Foto-Editor gekoppeld. U kunt elke Foto programma hier aankoppelen.

Succes,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

peterpanpol schreef op 04.09.2025 om 08:04 uur

Hallo Rob,

Het is opgelost , Maar heb je nog gekeken naar de achtergrond uit de video verwijderen welk programma ik hier voor aan moet schaffen.