Activeringscode

G-Langenhof schreef op 12.09.2020 om 13:11 uur

Ik heb problemen met de activeringscode.

Dit programma lang niet gebruikt.

nu wil ik video DeLuxe 2008 plus weer gaan gebruiken, en bij het importeren vanaf mijn camera vraagt het programma steeds om een activeringscode die ik niet weet.

Als ik dan inlog krijg ik steeds product is geactiveerd maar het programma werkt niet.

Kan ik een nieuwe activeringscode toegezonden krijgen.

Met vriendelijke groet,

Geert Langenhof

Reacties

mi-bo schreef op 12.09.2020 om 13:50 uur

@G-Langenhof.

Beste Geert.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum helaas kunnen wij via dit Forum U niet helpen .

Toen U in 2007 het programma heeft gekocht heeft U zich bij MAGIX aangemeld met een email adres en wachtwoord dit zal U moeten gebruiken om te kunnen activeren (met welk Windows systeem werkt U nu )

M.vr.gr

Michael (FM)

Bol schreef op 12.09.2020 om 23:46 uur

Hallo Geert,

Dit is het forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. VDL 2008 plus is uitgebracht in 2007 / 2008 en wordt al jaren niet meer door Magix Support ondersteunt.

Als u nog het serienummer heeft, probeer dit dan: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht)

Ga naar: Mijn Account / Activeringscode genereren.

Succes,

Rob
moderator / forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 12.09.2020, 23:51, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Nicolaas schreef op 01.10.2020 om 22:42 uur

Ook ik heb problemen met de activeringscode. Een nieuwe per telefoon op gevraagd maar die werkt niet. Het betreft het toevoegen van een .mov bestand op de foto-tijdlijn. Het is een fotoshow van mijn overleden moeder dus best belangrijk voor mij. Ook via de support per e-mail lukt het niet., Die hebben ook een activeringscode gegeven maar die werkt ook niet. Ik heb Fotostory 2014 deluxe en geregistreerd bij Magix in 2014. Wie kan mij helpen?

Bol schreef op 01.10.2020 om 22:52 uur

Hallo Nicolaas.

Als ik het goed begrijpt, kunt u Fotostory 2014 gewoon opstarten, maar u kunt geen MOV bestanden importeren. MOV bestanden heeft Quicktime nodig.

zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/ik-kan-geen-mov-bestanden-in-de-software-importeren--64/

Succes,

Rob

PS. Zou u de volgende keer een eigen topic willen aanmaken. Zo houden we het forum overzichtelijk. Bij voorbaat dank.

Laatst gewijzigd door Bol op 01.10.2020, 23:00, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-