Add-ons kwijt na de- en vervolgens herinstallatie

BDA schreef op 25.04.2020 om 14:24 uur

Goedemiddag,

Ik ben volledig nieuw met videobewerking en daarmee ook met Magix video deluxe 2020. Vorige maand heb ik de proef versie van Magix video deluxe plus gestart om te kijken of dit programma iets voor mij zou zijn. Het programma beviel erg goed. Na de proefperiode Magix video deluxe premium 2020 aangeschaft (24/04/2020), met Hitfilm Cinema style pack en proDAD ReSpeedr.

Na het installeren van Video deluxe premium werden nog een aantal add-ons gedownload (ik geloof dat ze zo heten), maar omdat dit op mijn Onedrive werd gedownload en deze niet genoeg ruimte bevatte is niet alles volledig gedownload en vermoedde ik dat ik dingen zou missen in het programma. Ik heb daarna het programma geopend en zag dat ik t.o.v. de proefversie onder film- & montagesjablonen veel meer mogelijkheden had staan. Echter omdat de download niet volledig was gelukt, heb ik ruimte gemaakt in mijn Onedrive. Daarna Deluxe premium gedeinstalleerd om vervolgens te herinstalleren. Bij de herinstallatie viel het mij al op dat die extra dingen (add ons?) niet opnieuw werden gedownload (sommige bestanden waren meer dan 1 G groot). Na de herinstallatie Deluxe premium weer geopend en zag dat onder film- & montagesjablonen alle mogelijkheden die ik eerst had weg waren er staat nu nog maar 1 mogelijkheid in en dat is "Otherland". Ik heb geen idee hoe ik de add ons die ik nu mis weer trug kan krijgen.

Kan iemand mij hier s.v.p. bij helpen?

M.v.g.

Bryan

Reacties

BDA schreef op 25.04.2020 om 14:38 uur

Ongelofelijk maar waar, na mijn vraag nog eens verder gezocht in Video deluxe premium en de extra inhoud gevonden. Hulp -> Extra inhoud installeren -> Extra inhoud downloaden. Hier heb ik een aantal keren gekeken, maar ben ervan uitgegaan dat met deze button de inhoud in de lijst geïnstalleerd ging worden en dat is iets van een MPEG-4-Codec component, wat mij verder niet zoveel zegt...