Animatie van reisroutes in Foto's op CD & DVD 9 deluxe

voyageur schreef op 03.07.2010 om 22:18 uur

Hallo,
1) de kaarten voor de reisroutes zijn niet leesbaar (te kleine karakters)
2) kaarten zijn kleur- en karakterloos en bieden geen contrast, zelfs niet bij beeldoptimalisatie
3) zijn waardeloos bvb. voor het aanmaken van een reisroute in Tibet, met moeite vindt men daar de steden op (zelfs niet met sterk uitvergroten).
4) plaatsnamen zijn in lokale talen, niet iedereen kent Tibetaans, Chinees, Thais of Arabisch etc., noch ikzelf nog de toeschouwers bij projectie.

Ik heb nochtans daarvoor speciaal deze versie van Foto's op CD & DVD 9 deluxe als upgrade van mijn 8 deluxe aangekocht en ben wel zwaar ontgoocheld over het resultaat, tenzij ik iets over het hoofd zie.
-is er nog ander kaartmateriaal? bvb reliëfkaarten?
-zijn er mogelijkheden om zelf kaarten te importeren (welke bestandsvorm en hoe moet dat?)
Kan iemand mij helpen of is dit een specifieke vraag naar Magix zelf
Met veel dank
Voyageur

Reacties

mi-bo schreef op 05.07.2010 om 13:47 uur
Beste, het programma werkt perfect, alles wat u nklikt over de gehele wereld wordt aangegeven, heeft u eenstop dan kunt u hier met uw beelden op inzoomen,het is een kaart zoals u op uw navigatie systeem ook ziet,
succes.
mi-bo schreef op 05.07.2010 om 17:41 uur
Beste U heeft volkomen gelijk, maar dit is helaas geen Magix probleem, maar van google earth, want daar staat dit systeem op aangesloten,
helaas dat het niet anders is, en u kunt ook niet de namen veranderen, een optie Vasco da Gamma werkt hier wel perfect mee, kunt u ook alle plaatsnamen zelf veranderen, met uiteraard een prijskaatje van rond de € 150,00.
gr
mi-bo