als het een P3 serienummer is, en U heeft gebruikt gemaakt van een upgrade( € 69,99 ) wordt Uw bestaande serienummer gebruikt en oude versie overschreven.
en een nieuwe versie kost € 79,99 m.a.w koop een nieuwe versie met een nieuw serienummer dan kunt U de oude versie laten staan
Vanaf VDL 2015 gebruik Magix al P3-serienummers. Als u het hebt over VDL 2015/2016, dan worden deze niet overschreven door VDL 2020. Want VDL 2015 en 2016 zijn standalone programma's. Vanaf VDL 2017 wordt bij het upgrade deze wel overschreven.
Hallo allemaal ik ben al zeker 20 jaar gebruiker van Magic ik gebruikte de video de luxe 16
Nu heb ik video de luxe Premium gekocht en geïnstalleerd ik vroeg mij af had ik de oude moeten verwijderen of schrijf je daar overheen.Hij werkt uitstekend. Groetjes Arie blok
Goed om te lezen, dat Video Deluxe Premium uitstekend bij u werkt. VDL 16 uit 2010 wordt niet overschreven door VDL Premium. U kunt / had deze gewoon op uw PC / laptop kunnen laten staan. Projecten gemaakt in VDL 16 zullen waarschijnlijk niet compatibel zijn met VDL premium, omdat VDL 16 een 32bits en VDL Premium 64 bits programma is. Of VDL 16 nog echt compatibel is met Windows 10, dat betwijfel sterk.
Heel veel plezier met het samenstellen van uw films.
Misschien goed te weten ik ben bezig met een groot project een foto presentatie gemaakt in het nieuwe programma werkt gewoon met deze door gelukkig vele uren werk maar 16 haperde steeds vandaar de gok.
Dat VDL 16 haperde is het gevolg, dat het niet echt compatibel is met Windows 10. Dit programma is / was geschreven voor de Windows 7, Windows Vista, Windows XP. Volgen mij hebt u de juiste beslissing genomen.
Gelukkig is de werkomgeving redelijk het zelfde gebleven dus met mijn ervaring kom je een heel eind maar gelukkig heb ik de tijd om nieuwe dingen te ontdekken en ik ben blij dat ik mrt vragen bij jullie terecht kan dank jullie wel