Reacties

Bol schreef op 17.06.2020 om 22:15 uur

Hallo Arie,

Welkom op het forum voor en door MAGIX gebruikers.

Over welke twee Video deluxe versies hebt u?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 17.06.2020 om 22:38 uur

@a-blok

Beste Arie,

als het een P3 serienummer is, en U heeft gebruikt gemaakt van een upgrade( € 69,99 ) wordt Uw bestaande serienummer gebruikt en oude versie overschreven.

en een nieuwe versie kost € 79,99 m.a.w koop een nieuwe versie met een nieuw serienummer dan kunt U de oude versie laten staan

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 17.06.2020 om 22:47 uur

Hallo Arie,

Vanaf VDL 2015 gebruik Magix al P3-serienummers. Als u het hebt over VDL 2015/2016, dan worden deze niet overschreven door VDL 2020. Want VDL 2015 en 2016 zijn standalone programma's. Vanaf VDL 2017 wordt bij het upgrade deze wel overschreven.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.06.2020, 22:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

a-blok schreef op 19.06.2020 om 15:09 uur

Hallo allemaal ik ben al zeker 20 jaar gebruiker van Magic ik gebruikte de video de luxe 16

Nu heb ik video de luxe Premium gekocht en geïnstalleerd ik vroeg mij af had ik de oude moeten verwijderen of schrijf je daar overheen.Hij werkt uitstekend. Groetjes Arie blok

Bol schreef op 19.06.2020 om 16:09 uur

Hallo Arie,

Goed om te lezen, dat Video Deluxe Premium uitstekend bij u werkt. VDL 16 uit 2010 wordt niet overschreven door VDL Premium. U kunt / had deze gewoon op uw PC / laptop kunnen laten staan. Projecten gemaakt in VDL 16 zullen waarschijnlijk niet compatibel zijn met VDL premium, omdat VDL 16 een 32bits en VDL Premium 64 bits programma is. Of VDL 16 nog echt compatibel is met Windows 10, dat betwijfel sterk.

Heel veel plezier met het samenstellen van uw films.

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.06.2020, 16:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

a-blok schreef op 19.06.2020 om 16:14 uur

Hallo Rob

Misschien goed te weten ik ben bezig met een groot project een foto presentatie gemaakt in het nieuwe programma werkt gewoon met deze door gelukkig vele uren werk maar 16 haperde steeds vandaar de gok.

Bol schreef op 19.06.2020 om 16:40 uur

Hallo Arie,

Dat VDL 16 haperde is het gevolg, dat het niet echt compatibel is met Windows 10. Dit programma is / was geschreven voor de Windows 7, Windows Vista, Windows XP. Volgen mij hebt u de juiste beslissing genomen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.06.2020, 16:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 19.06.2020 om 16:57 uur

@a-blok

Beste Arie.

Een zeer positief bericht dat U zeer te vrede bent met aankoop van MAGIX vdl 2020.

Veel plezier met het samenstellen van Uw projecten.

M.vr.Gr.

Michael

a-blok schreef op 19.06.2020 om 17:03 uur

Gelukkig is de werkomgeving redelijk het zelfde gebleven dus met mijn ervaring kom je een heel eind maar gelukkig heb ik de tijd om nieuwe dingen te ontdekken en ik ben blij dat ik mrt vragen bij jullie terecht kan dank jullie wel

Gr.arie