auto-mastering presets

Harry-vandenBerkmortel schreef op 25.05.2025 om 13:05 uur

Ik kan mijn auto-mastering presets niet meer zien onder de mastering knop op de audio mixer, voorheen waren er die wel.

Heeft iemand een idee hoe dat komt?

Ik heb al enkele keren het video pro x15 programma compleet verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.

Groetjes Harry

Reacties

Bol schreef op 25.05.2025 om 13:15 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

Waarschijnlijk bedoelt u dit? Klik rechtsboven op Mixer aan/ uit of de sneltoets "M" en klik daarna op Mastering.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harry-vandenBerkmortel schreef op 25.05.2025 om 13:20 uur

Hallo Rob dat klopt, maar bij mij ziet dat er zo uit.

Bol schreef op 25.05.2025 om 13:42 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

Doe eens het volgende:

• ga naar alle instellingen (Windows) / Apps / Magix Video Pro X(sjablonen en effecten)
  • klik erop en klik dan tweemaal op verwijderen en daarna op JA
  • Zet selecteer alles klik op verwijderen (zie afbeelding)

• Ga naar: Hulp / Extra inhoud installeren.

• Als deze nog niet zijn aangevinkt, vink deze dan aan en installeer alles opnieuw.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.05.2025 om 15:39 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

Mijn afbeeldingen zijn uit Windows 11. U werkt volgens mij nog onder Windows 10.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Harry-vandenBerkmortel schreef op 25.05.2025 om 17:34 uur

ik stuit op een probleem.

Dit scherm heb ook in het begin gehad na de eerste keer opnieuw instaleren. Daarna hen ik alles weer verwijderd, Totalcomander laten zoeken naar x15 bestanden en mappen, en via regedit alles doorlopen en verwijderd.

nu blijf ik hier steken.

Reset VST plug-in-gegevens, gedaan.

Harry-vandenBerkmortel schreef op 25.05.2025 om 17:42 uur

met ccleaner kon ik het programma "/ Apps / Magix Video Pro X(sjablonen en effecten", verwijderen.

Opnieuw opgestart en blijf ik toch dit zien,

Bol schreef op 25.05.2025 om 17:42 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

De meeste gebruikers rommelen te veel in het register. Hierdoor worden soms onherstelbare fouten meegemaakt. Ik zal straks kijken wat er nog te redden valt. Zelf blijf ik verre van het register, tenzij ik voor 100% zeker weet waar ik mee bezig ben.

Reset VST heb niets uitstaande met uw probleem, dit zijn meestal de plug-ins van derde

Groeten,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.05.2025 om 17:53 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

Hebt u de computer helemaal uitgezet en opnieuw opgestart? Want ik zie wel dat deze geïnstalleerd zijn op 25 mei 2025.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Harry-vandenBerkmortel schreef op 25.05.2025 om 18:07 uur

Ik heb via x15 "Help/lokale store wissen", uitgevoerd, en het lijkt er op dat ik nu ergens kom, hij verteld me nu dat "De door u gekochte store-inhoud wordt nu gedownload" dat linkt goed.

Bol schreef op 25.05.2025 om 18:19 uur

@Harry-vandenBerkmortel

Hallo Harry,

Door te rotzooien in het register en met CCleaner hebt u waarschijnlijk het SetupInfo.ini bestand verwijderd c.q. beschadigd.

Wat nu....door het deinstalleren van alleen het hoofdprogramma Pro X15 zal u uw probleem niet oplossen. Ik ga straks verder voor u zoeken. Ik vind het jammer dat u geen contact hebt opgenomen via het forum.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Harry-vandenBerkmortel schreef op 25.05.2025 om 18:41 uur

Hallo Rob,

helaas geen verbetering, ik krijg nog steeds dit scherm.

groetjes Harry