Beeld in previeuw monitor , niet verbinden

jarensman4 schreef op 25.11.2025 om 16:32 uur

Ik werk met Magix video 26 in windows 10. Ik wil een video beeld importeren, doe ik via de nieuwste video saver en ga naar analoog en in het scherm wil ik de opname starten, maar krijg de melding: kan geen verbinding maken met het ingestelde apparaat, terwijl ik wel beeld heb in de previeuw monitor.

Kan iemand me helpen.?

Reacties

Bol schreef op 26.11.2025 om 15:12 uur

@jarensman4

Hallo Sjaak,

U schreef in een PB aan mij, dat u nog werkte met de Magix originele usb omzetter. model nr. K0065. Als dat zo is dan zal deze niet werken onder Windows 11. Later schreef u dat u de nieuwste USB omzetter heb aangeschaft. Vraagje hebt u de drivers van Model nr. K0065 verwijderd?

Ik heb mijn Magix USB Video-omzetter 2023 aangesloten op een van de USB poorten zonder dat eer een videorecorder of camera is aangesloten. Maar dat maak in dit geval niet uit. Ik kan toch gewoon opnemen zonder beeldmateriaal. Zie filmpje.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

PS. zie: MAGIX Red uw video's! – Helpt bij het kopiëren van video naar dvd

Laatst gewijzigd door Bol op 26.11.2025, 15:35, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-