Reacties

bobbiaan schreef op 18.08.2012 om 00:07 uur

Beste Pam....,

Je hebt 5 slideshows, ik ga ervanuit dat daar fotos in staan. Nu moet je niet meer als 99 fotos in een Slideshow plaatsen, dus gaat het over ca. 500 fotos. Stel fotos van 3Mb per foto ( en dat zijn fotos met een vrij hoge resolutie) dan is er 1500 Mb = 1,5 Gb foto materiaal.nu past er op een enkel layer DVD 4.5 Gb. Waarom gebruik je dan een dubble layer?

Mvg

Bobbiaan

PAM67 schreef op 19.08.2012 om 13:07 uur

Beste Bobbiaan,

Ik heb het geprobeerd, maar helaas, dat lukt dus niet. Als ik het brandproces begint zegt het scherm dat ik 728 bestanden heb + restore (geen idee wat dat is) = 7189 MB.

Misschien heb je nog andere tips?

Mvg,

Petra

bobbiaan schreef op 21.08.2012 om 20:32 uur

Beste........,

Hoeveel Slide Shows heb je nu in het project zitten?

Bobbiaan

PAM67 schreef op 22.08.2012 om 09:40 uur

Beste........,

Hoeveel Slide Shows heb je nu in het project zitten?

Bobbiaan

Beste Bobbiaan,

Ik heb 5 slideshows in mijn project staan. Elke slideshow heeft minder dan 99 foto's en fimlpjes. Daarnaast heb ik wel veel bewerkingen zoals beeld in beeld collages, inzoemen en titels etc er in verwerkt. En op spoor 3 staat dus de muziek. Ik heb al een aantal maal zo'n project gemaakt met foto's op DVD 8 en nooit problemen met branden gehad. Nu heb ik versie 10 en nu lukt het branden niet.

Het totale project is 7 GB.

Ik hoop echt dat je me kunt helpen, want ik ben hier erg lang mee bezig geweest.

Mvg,

Pam

PAM67 schreef op 25.08.2012 om 09:31 uur

Beste Bobbiaan,

Ik heb 5 slideshows in mijn project staan. Elke slideshow heeft minder dan 99 foto's en fimlpjes. Daarnaast heb ik wel veel bewerkingen zoals beeld in beeld collages, inzoemen en titels etc er in verwerkt. En op spoor 3 staat dus de muziek. Ik heb al een aantal maal zo'n project gemaakt met foto's op DVD 8 en nooit problemen met branden gehad. Nu heb ik versie 10 en nu lukt het branden niet.

Het totale project is 7 GB.

Ik hoop echt dat je me kunt helpen, want ik ben hier erg lang mee bezig geweest.

Mvg,

Pam

bobbiaan schreef op 25.08.2012 om 10:56 uur

Beste Pam,

Je hebt blijkbaar twee programma's op je PC staan versie 8 en versie 10. Waarschijnlijk zijn er data van het ene programma bij het andere terecht gekomen. Het is mogelijk om meerdere programmas naast elkaar op de PC te gebruiken, maar je moet dan heeeeeeeel goed opletten waar de mappen worden neergezet. Ik vrees dat hier je probleem is ontstaan.

suc6

Bobbiaan

PAM67 schreef op 25.08.2012 om 11:14 uur

Beste Bobbiaan,

Volgens mij had ik alles van versie 8 verwijderd, alleen de foto manager niet.

Mijn PC is nu (weer) bezig om het project te exporteren al Magix video, maar als die klaar is zal ik eens kijken.

As ik het project als Magix video exporteer naar een map op het bureaublad, en ik verwijder het alles van Magix op mijn laptop en daarna installeer ik het weer, weet jij dan of ik datzelfde project dan nog openen of ben ik het dan kwijt? Daarmee weet ik dan natuurlijk zeker dat ik geen 2 versies op mijn laptop heb staan.

Groetjes,

Pam

bobbiaan schreef op 25.08.2012 om 11:42 uur

Hallo Pam,

Ik ben even de weg kwijt. Brand je vanaf de tijdlijn in het programma de DVD of exporteer je het project en ga je daarna met??? een DVD branden?

Bobbiaan

PAM67 schreef op 26.08.2012 om 10:28 uur

Hoi Bobbiaan,

Ik snap dat je de weg kwijt bent, want ik ben nu namelijk vanalles aan het uitproberen. Alleen zou ik het liefst vanuit de tijdlijn gewoon in het programma branden, maar dat lukt dus niet.

Ik ben er nu wel achter dat als ik elke show in het project afzonderlijk exporteer als Magix video, dan kan ik elke show weer in een nieuw project zetten. Vanuit daar heb ik dan op de tijdlijn 5 x een show staan en volgens mij kan ik die dan wel branden. Ik zeg volgens mij, want ik heb op dit moment even geen lege DVD's meer, dus ik moet even wachten met proberen te branden.

Ik hoop alleen nog steeds op een oplossing om vanuit de tijdlijn te branden, want dat is natuurlijk een stuk minder omslachtig!

Mvg,

Pam

bobbiaan schreef op 26.08.2012 om 12:14 uur

Pam,

Exporteer dan als mpeg. en kijk eens welke bestands grootte er dan ontstaan.

Bobbiaan