Reacties

Polders schreef op 29.08.2012 om 11:43 uur

Beste Henk, een mogelijkheid is om te antwoorden op een bericht.

Als alternatief zijn er sommige forum deelnemers die geen bezwaar hebben om rechtstreeks te communiceren.

Veeel succes

Cinecor schreef op 29.08.2012 om 15:54 uur

Ik denk dat vragensteller bedoelt een PB (persoonlijk bericht) te willen sturen. Volgens mij gaat dat ook via het profiel en dan "bericht versturen".

h34eertwegh schreef op 29.08.2012 om 16:04 uur

Dit communiceren is inderdaad bedoeld als een antwoord op een vraag is gegeven en ik er iets meer van zou willen weten. Henk

RiViS schreef op 30.08.2012 om 17:49 uur

Hallo Henk,

Zelf geef ik er de voorkeur aan om de communicatie te vervolgen door een nieuw antwoord in te sturen. Het voordeel hiervan is dat anderen de communicatie dan ook kunnen blijven volgen. Het zou bijvoorbeeld best kunnen dat de eerste beantwoorder het antwoord op de nieuwe aanvullende vraag schuldig moet blijven, terwijl er wellicht anderen zijn die dat wèl kunnen. Zo is de kans dus groter dat we van elkaar blijven leren

Een PB is bedoeld voor persoonlijke communucatie, niet bedoeld voor anderen.

groet,

Rijk

PS: een mooi voorbeeld van wat ik bedoel is te zien in de vraag van WVerschoor: http://www.magix.info/nl/opgenomen-stereo-geluid-splitsen-in-2x-mono.knowledge.809928.html

h34eertwegh schreef op 30.08.2012 om 19:47 uur

Hoi Rijk

Volgens mij is de methode die je aangeeft de beste.

echter op welke manier kan ik het PB persoonlijk bericht aanmaken en versturen ?

Henk

RiViS schreef op 30.08.2012 om 20:33 uur

Hoi Henk,

Als je dat wilt sturen naar iemand die heeft geantwoord, dubbelklik dan op zijn (onderstreepte) gebruikersnaam, in het nieuwe scherm klik je in de linker kolom op "Bericht versturen". Vul het onderwerp (Subject) in en type het bericht. Verstuur door te klikken op "Versturen".

groet,

Rijk