Reacties

mi-bo schreef op 05.05.2020 om 18:03 uur

@Mathias-Goethals

Beste Mathias,

kijk hier eens naar

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator )

Mathias-Goethals schreef op 05.05.2020 om 18:15 uur

Ziet er al goed uit, maar is er veel verschil met de recentste versie die ik heb ?

Bol schreef op 05.05.2020 om 18:21 uur

Hallo Mathias,

Volgens mij, bestaat er nog geen echte goede tutorial, hoe je een DVD brand. Als beginner, raad ik u aan om eerst de voorgeprogrammerde DVD's sjablonen van Magix te gebruiken en het handboek te raadplegen. Zo ben ik ook begonnen en steeds door vallen en opstaan mijn kennis uitgebreid. Maar als ik iets tegenkomt, wat voor u bruikbaar zou kunnen zijn, laat ik het u zeker weten.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.05.2020, 18:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Mathias-Goethals schreef op 05.05.2020 om 18:27 uur

Ik heb wel de digitale versie gekocht dus geen handboek ontvangen. Of bestaat er ook een digitaal handboek?

Bol schreef op 05.05.2020 om 18:31 uur

Hallo Mathias,

Ga naar: hulp / handboek.pdf en sla deze op de PC op. U kunt deze dan altijd opnieuw raadplegen

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-