email

RobSter1963 schreef op 17.08.2020 om 20:11 uur

Beste,

Ik heb een originele versie Video De Luxe uit 2015 en wil deze installeren
Echter is mijn email adres verandert. Via Facebook heb ik ook gevraagd maar nog geen reactie gehad.
In het verleden heb ik al betaald voor een originele versie en kan er nu niet gebruik van maken
omdat ik van email adres verandert ben.
Is dit op te lossen ?

Reacties

mi-bo schreef op 17.08.2020 om 21:03 uur

@RobSter1963

Beste Rob.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Gezien Uw product MAGIX vdl 2015 al 6 jaar oud is, en al veel veranderingen hebben plaats gevonden met Windows en U het emailadres en wachtwoord niet meer weet.

Misschien er over na te denken om over te stappen naar een mooi nieuw pakket van MAGIX vdl.

Dan kunt U zonder problemen Uw mooie hobby weer op pakken video montage.

M.vr.gr.

Michael

Forum Moderator

Bol schreef op 18.08.2020 om 09:29 uur

Hallo Rob,

Uit u vraagstelling heb ik niet kunnen opmaken, dat u uw oude emailadres en wachtwoord niet meer weet. U geeft aan, dat u een nieuw emailadres in gebruik heb genomen.

Als u uw oude inlogcodes (oude emailadres en wachtwoord) nog weet, dan kunt hiermee inloggen bij: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

• ga naar: mijn account / gebruikersgegevens
  • klik op gegevens wijzigen
  • vervang nu uw oude E-mailadres voor het nieuwe
  • log out en meld u aan met uw nieuwe emailadres en wachtwoord
  • ga naar: Mijn Producten / Video Deluxe 2015
  • Download het Installatieprogramma en eventueel uw serienummer.
  • installeer Video Deluxe 2015
  • Registreer en activeer Video Deluxe 2015 met het nieuwe emailadres en wachtwoord.

Succes,

Rob (moderator / forumlid)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-