Reacties

mi-bo schreef op 18.07.2020 om 14:39 uur

@leo-Hakkaart

Beste Leo.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum. Normaal gesproken kunt U max 120 minuten op een dvd plaatsen ( dit is dan wel een zeer slechte kwaliteit ).

misschien zij de 14 markers tot max 120 minuten en de laatste 3 kunnen dan niet meer op een dvd.

Sc6

M.vr gr

Michael ( Moderator )

Bol schreef op 18.07.2020 om 15:26 uur

Hallo Leo,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Even los van het feit dat de laatste drie hoofstukmarkers het niet doet, vind ik het zeer vreemd, dat u 8,5 uur op een DVD of Blu-ray kan branden. Zie afbeelding voor de maximale speelduur die u op een schijf kan branden.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.07.2020, 15:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 18.07.2020 om 15:33 uur

@leo-Hakkaart

Beste Leo.

Misschien vergis ik me ik heb nergens gelezen dat U over een Blu-Ray heeft geschreven.

Mocht dit wel zo zijn dan is dit absoluut mogelijk 32 Gb.

M.vr.gr.

Michael (Moderator )

Bol schreef op 18.07.2020 om 16:09 uur

Hallo Leo,

Inderdaad, heb ik nergens gelezen in uw topic of u op een DVD-R 4,7 GB of op een Blu-Ray 25GB schijf brand. Ik wilde alleen maar met mijn antwoord aangegeven, dat 8,5 uur film op beide schijven onmogelijk is. Het is aan u wat u met mijn informatie doet.

Hier een staatje hoeveel uren HD Video op een externe drager opgeslagen kan worden.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.07.2020, 16:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-