Als u een MVP-project exporteert als bv. een Mp4 bestand, dan kunt u daar geen menu met hoofdstukken aan meegeven.
Misschien is dit een optie. Zelf brand ik mijn MVP-project altijd als een image file (ISO-bestand). Ik kopieer dit ISO bestand naar de harde schijf van mijn MED800X3D of een externe datadrager. Nu kan ik dit ISO bestand via mijn Mediapayer Mede8er "MED800X3D" afspelen. Maar er zullen vast andere mediaplayer zijn, die ook ISO bestanden kunnen afspelen, mits deze maar ISO bestanden ondersteund.
Hallo Kees, als je dit iso bestand op een stickie opslaat en je steekt hem in een USB poort van een smart TV dan speelt hij gewoon af alsof het een DVD is met de door jou aangemaakt menu. Mvg naamgenoot Kees
Hebt u het wel over Magix Video Deluxe versie 19.02.61, want dit versienummer bestaat niet. Ook niet als testversie. Kijk eens bij: Hulp / Over MAGIX Video Deluxe en wat voor versienummer daar staat.
U kunt een mailtje sturen naar MAGIX met de vraag of VDL standaard omgezet kan worden naar de VDL Plus of Premium. U heb namelijk 14 dagen geldterug garantie. Gebruik het emailadres, die staat in uw bevestigingaankoopmail van Magix.