Film niet goed opgeslagen; 30 uur monteren weg. Kan ik dit terughalen?

desireeteunissen schreef op 06.05.2020 om 16:09 uur

Help! Ik heb versie Movie Edit Pro 2015. Nu had ik 3 films onder 1 noemer gemaakt. 1 film (intro van 3 min) heb ik digitaal opgeslagen om alvast aan familie te sturen via WeTransfer. Toen vroeg Magix: de veranderingen opslaan en ik zeg ja, uit gewoonte, 2 films waar zo'n 30 uur monteerwerk inzat, schat ik, weg. Kan ik dat weer tevoorschijn krijgen? Hoe? Moet er even bijzeggen dat ik niet heel handig met computers ben dus graag een duidelijke uitleg. Alvast heel erg bedankt, Desiree

Reacties

Bol schreef op 06.05.2020 om 16:44 uur

Hallo Desiree,

Wat u zou kunnen proberen, is om te kijken of er nog wat in uw back-ups staat.

Mijn voorbeeld komt uit VDL 2016. Volgens mij is dit ongeveer gelijk aan VDL 2015.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.05.2020 om 16:52 uur

Hallo Desiree,

Ik heb even op mijn andere PC VDL 2015 opgestart en zag, dat VDL 2015 niet het bovenstaande tweede scherm opende maar gelijk naar de map gaat. Als het goed is, staat hier ook back-up bestanden.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.05.2020, 18:06, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-