Filmpjes inkorten, knippen, plakken, slaat niet op?

imke-d schreef op 31.08.2020 om 11:36 uur

Ik ben een tijd bezig geweest om een eerste jaars filmpje van mijn zoontje te monteren. De verschillende korte scenes heb ik soms wat ingekort, soms kleine stukjes gebruikt voor in de film. Toen heb ik het bestand opgeslagen. Vervolgens open ik het huidige project en zie ik alleen nog de tijdsbalk met de filmpjes erin, zonder dat erin geknipt is. Ik kan dus weer van voor af aan beginnen. Of zie ik dit verkeerd??

Reacties

mi-bo schreef op 31.08.2020 om 12:30 uur

@imke-d

Beste Imke,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een kleine uitleg zoals ik het altijd doe,zodat het niet meer verkeerd kan gaan.

hier begint U mee, wat ga ik doen

en dan lees dit goed en ook de V activeren.

dan zet het project op de tijdlijn, ga naar bestand opslaan als/in dit gaat naar een speciaal voor dit project aangemaakt .

geef dit aan als 00001 en dat doet U nog een keer 00002,

Nu gaat U stukjes verwijderen is dit goed ga naar opslaan in/als en geef het een volgende nummer 00003 enz, is er iets verkeerd gegaan, of slaat de Pc vast kunt U altijd de map opzoeken waar de nullen staan en dit weer op de tijdlijn zetten,

sluit U de Pc af en het is nog niet klaar, kunt U de volgende keer de map opzoeken en waar U gebleven bent

en door op mvp te klikken wordt weer op de tijdlijn gezet waar U mee bezig was.

en is alles klaar dan kunt U gaan voorbereiden om het op een dvd te zetten of opslaan op een externe schijf

Sc6

M.vg.gr

Michael

Forum Moderator