films niet kunnen bewerken

ggvangenderen1 schreef op 10.02.2020 om 11:58 uur

Ik heb de nieuwe video de luxe ge kocht ,en wil de films bewerken maar krijg de film niet op de tijd lijn hoe kan ik ik oplossing

en dan staat er b.v. pa lhdtu10801169 1920x1080 25fps dit is voor de film maar hoe weet ik nu wat ik moet kiezen Ik heb gekeken

naar het uit leggen over importeren maar is in het Engels misschien kan U mijn uitleg hier over geven hopelijk heb U mijn begrepen

Vr Gr Geert

Reacties

Bol schreef op 10.02.2020 om 13:19 uur

Hallo Geert,

Wat is nu precies uw probleem? Waar leest u "pa lhdtu10801169 1920x1080 25fps"? U kunt uw probleem het best voorleggen aan Magix Support. Want dit is het forum voor en door Magix gebruikers.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.02.2020 om 13:32 uur

@ggvangenderen1

Beste Geert.

Gezien U in Spijkenisse woont.

Stuur een email naar mi.bo@magix.info​​​​​​

En kan ik dan contact met u opnemen.

Om U zover mijn kennis gaat Uw probleem op te lossen,zodat U met gerust hart met het mooie MAGIX product Uw projecten kunt samen stellen en exporteren

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 17:48 uur

@ggvangenderen1

Beste MAGIX lezers.

Na warm onthaal bij Geert, met koffie en gebak,

zijn we het mooie MAGIX vdl 2020 Classic gaan installeren, Geert had er een dvd bij gekocht.

Het programma opnieuw installeren was geen enkel probleem, online actualiseren kon gelijk met de laatste nieuwe download update,

Op de dvd onder Addon staat ook extra programma dit word vaak vergeten omdat het moeilijk te vinden is.

Nog wat uitleg gegeven hoe verschillende functies werken.Geert had ook het mooie pakket RUV 9 in zijn bezit, laten zien hoe ook met MAGIX vdl makkelijk de dierbare beelden kunnen worden gedigitaliseerd ( 2 vliegen in een klap )

Na het vertrek zag ik een blije MAGIX gebruiker ,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 13.02.2020 om 19:20 uur

Hallo Geert,

Fijn om te lezen dat uw probleem door Mi-Bo bij u thuis is opgelost.

Ik wens u heel veel plezier met het maken van uw projecten / films.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-