Fout melding bij het branden

AJ-Rebers schreef op 25.09.2020 om 13:05 uur

Video deluxe Plus 2020 met up-grate naar 2021 versie.

Ik heb mijn computer ge-upgrate met een ssd-schijf 1 TB en heb ook mijn ram geheugen verhoogd 16 mb.

Mijn laptop is een Intel core I7 de grafischekaart weet ik niet te vinden en hoe ik dat kan vinden.

Voorheen in de oude situatie werkte alles wel ook het branden.

Het programma werkt hierdoor nu prima.

Maar bij het branden van mijn project, wat nu plm 7 uur duurt en normaal een uur 0f 2 - 3, krijg ik aan het einde de foutmelding

Fout in module Video deluxe.exe: 0x000000001 op adres 0000000140CD34E4

(uitzondering oxc000005ACCESS_VIOLATION).

Ik heb geprobeert met het programma opnieuw te installeren maar krijg weer de foutmelding.

Wat kan de oorzaak zijn?

m.vr.gr.

Aad Rebers

Reacties

Bol schreef op 25.09.2020 om 14:42 uur

Hallo Aad,

U schrijft, dat u een Intel Core I7 processor hebt. Echter u schrijft niet welke dat is. Ook kan ik u zeggen, hoe u deze moet / kunt activeren. Wel weet ik, dat dit via de BIOS aangezet moet worden. Dit is voor elk moederbord verschillend.

Hebt u VDL 2020 / 2021 op deze manier verwijderd? https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren-standaard-plus-premium--667/ . Helaas, wordt er door Microsoft de Fix it Tool niet meer aangeboden / geleverd. U kunt dit dan het beste doen via het programma "Een programma verwijderen of wijzigen" van Windows.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2020, 14:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

AJ-Rebers schreef op 25.09.2020 om 17:24 uur

Het is een Intel(R) Corel(TM i7 3630QM @ 2.40GHz van HP Laptop

Via het programma verwijderen of wijzigen had ik het programma verwijderd.

Bol schreef op 25.09.2020 om 17:39 uur

Hallo Aad,

Maar ook de alle niet zakendoende mappen verwijderd, zoals als Magix Support aangeeft.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2020, 17:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

AJ-Rebers schreef op 25.09.2020 om 18:42 uur

Ga ik morgen weer verder en verwijder ik het programma nog eens en ook de andere mappen zoals aangegeven.

Bedankt en morgen misschien de oplossing. we gaan het zien.

Groet Aad

AJ-Rebers schreef op 26.09.2020 om 16:42 uur

Hallo Rob,

Ik denk dat de fout in de up-date van Video deluxe Plus 2021 zit want bij het opnieuw installeren van VDL 2020 en daarna de up-date van 2021 daarbij kreeg ik de melding:

Service_rel_v_x64_vc12.exe-Toepassingsfout

De instructie op 0x000000005c3c113B verwijst naar geheugen op 0x0000023B1786B2E0

Het geheugen kan niet worden read.

Dus ik heb het niet geinstalleerd en nu doet VDL 2020 het weer goed.

Dank in iedergeval voor de ondersteuning..

m.vr.gr.

Aad Rebers

Bol schreef op 26.09.2020 om 17:15 uur

Hallo Aad,

Uw verklaring omtrent "Service_rel_v_x64_vc12.exe-Toepassingsfout" daar heb ik ook geen goede verklaring voor. Maar u kunt VDL 2021 gelijk op uw PC / Laptop installeren, zonder dat u eerst VDL 2020 installeert. 

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.09.2020, 17:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 26.09.2020 om 17:39 uur

Hallo Aad,

Een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Deinstalleer VDL 2020 nog een keertje en probeer dan het volgende:

Succes,

Rob

PS. het kan ook zijn, dat uw Laptop uit het derde kwartaal 2012 niet goed overweg kan met VDL 2021. https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/71459/intel-core-i7-3630qm-processor-6m-cache-up-to-3-40-ghz.html (Dit is maar een aanname)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.09.2020, 17:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-